زپارس

#زپارس پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزايش سرمايه به استحضار می رساند تصميمات شرکت در خصوص افزايش سرمايه تغييري نکرده و همچنان به قوت خود باقي است.

پکرمان

مجتمع صنايع لاستيک سير جان از زیر مجموعه های #پکرمان در ۱۲ماهه به سود ۱۸۱ میلیارد ریالی رسیده است

لخزر

افزایش سرمایه در #لخزر
گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۱۵۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۹۰۷,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور اصلاح ساختار مالي ، کاهش هزينه هاي مالي شرکت ، افزايش توان مالي و نقدينگي شرکت ، کاهش فاصله بين مبلغ سرمايه ثبت شده با مبلغ مورد نظر سازمان بورس و ابقاء در تابلو فرعي بازار اول و نيز تسهيل عمليات نقل و انتقال سهام شرکت در بازار بورس و اوراق بهادار که در تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

رانفور

#رانفور با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-99A-238 مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۰۹:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس ميدان ونک،بزرگراه حقاني، تقاطع بزرگراه همت-سالن همايش هاي هتل ارم برگزار میگردد .
دستور جلسه :
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه

شکبیر

رکورد بی سابقه تولید در پتروشیمی امیرکبیر
پتروشیمی امیرکبیر توانست در روزهای پایانی سال ۹۹، رکورد تولیدات محصولات پلیمری خود را به میزان چشم گیری افزایش داده و از مرز ۶۰۰ هزار تن عبور کند. رکوردی که نه تنها نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشتر بوده بلکه از بدو راه اندازی پتروشیمی امیرکبیر تاکنون بی نظیر بوده است.
انتظار میرود تولیدات پلیمری امیرکبیر با توجه به تعمیرات اضطراری انجام شده طی روزهای اخیر و برنامه ریزی های پیش بینی شده در سال آینده روند صعودی قابل توجهی داشته باشد.

کویر

#کویر هم ثبت کرد بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ و صورتجلسه هیئت مدیره مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۳,۶۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱۰,۸۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۷۲۰۰۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

غویتا

#غویتا در ۱۲ماهه ۱۵۲۵ ریال سود در تلفیقی محقق کرده و در سود اصلی این عدد ۱۴۴۰ ریال بوده است

لوتوس

#لوتوس پذیرش تعهد اوراق اراد ۸۴ – سررسید ۱۴۰۳/۰۶/۲۴- نرخ سود ۱۸درصد سالانه-درآمد تعهد پذیره نویسی ۱,۶۱۱ میلیارد ریال طی ۴۲ ماه شناسایی می گردد.

سیلام

#سیلام در ۱۲ماهه تلفیقی سال قبل زیان داشت و امسال به سود ۶۶ریالی به ازای هرسهم رسیده است.در سود اصلی ۲۲ریال بوده است

خزامیا

رکورد تولید در #خزامیا شکسته شد
شركت زامياد توانست با توليد بيش از ۳۴ هزار و ۵۰۰ دستگاه انواع محصولات سبك تجاري، ركورد توليد ۹ سال اخير را بشكند.
زامياد در راستاي جهش روند توليدات در گروه خودروسازی سایپا در سال جاري و شكسته شدن ركوردهاي توليد ‌ماهانه، سه ماهه و سالانه، توانست وانت جديد پادرا پلاس را نيز تجاري سازي‌ و آماده عرضه به مشتري نمايد.

خاور

مهم برای #خاور شناسایی سود قابل توجه
عرضه تعداد ۰۰۰ر۳۲۴ر۸۶۵ر۲ سهم معادل ۷۷ درصد از سهام شرکت تولیدموتورهای دیزل ایران – ایدم (سهامی خاص) و تعداد ۱۵۲ر۲۱۲ر۱ سهم معادل ۴۹ درصد از سهام شرکت مهندسی و تامین قطعات ایران خودرودیزل-اپکو (سهامی خاص) که هردو متعلق به شرکت ایران خودرودیزل بوده اند از طریق برگزاری مزایده عمومی مطابق آگهی منتشره در روزنامه های اطلاعات و دنیای اقتصاد روز شنبه ۱۶ اسفند ماه ۱۳۹۹٫
نتايج برگزاري مزايده:شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو (ساپکو) برنده مزایده گردید.

بتا سهم

#کدال_نگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *