#سجام

سجام با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-93A-124 مورخ ۱۳۹۳/۰۹/۰۳ و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۲,۰۵۱,۹۴۴ میلیون ریال به‌مبلغ ۵,۲۸۳,۸۴۴ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۳,۲۳۱,۹۰۰ میلیون ریال، ) ، مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام از تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ لغایت تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۳۱

خپارس

#خپارس مجوز افزایش سرمایه گرفت
سرمایه فعلی: ۲۲,۷۲۰,۲۷۹ میلیون ریال
تعداد سهام قابل انتشار: ۹۰,۸۴۸,۰۰۲,۴۷۷ سهم
درصد افزایش سرمایه: ۴۰۰%
موضوع افزایش سرمایه: اصلاح ساختار مالي و خروج از شموليت مادۀ ۱۴۱ لايحه قانوني اصلاح قسمتي از قانون تجارت
محل تأمین افزایش سرمایه:
– مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها – ۹۰,۸۴۸,۰۰۲ میلیون ریال (۱۰۰%)

کگل

#کگل با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-99A-226 مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ و باستناد مصوبۀ مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ ، جلسۀ هیئت‌ مدیره به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه شرکت از مبلغ میلیون ریال به مبلغ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۲۵,۶۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ، ) ، در روزیکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ برگزار خواهد گردید.

لکما

شرکت در مناقصه
احتراماً، به استحضارمی رساند که این شرکت در تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ درمناقصه شرکت زیرساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان(فناپ زیرساخت) با موضوع “تامین تجهیزاتEMC Unity ” شرکت نموده و پس از بازگشایی پاکات و طی فرآیند قانونی، در صورتیکه نتیجه نهایی مشخص و ابلاغ گردد، موضوع بدون فوت وقت به اطلاع سهامداران و ذینفعان محترم خواهد رسید.

وبانک

عدم حصول نتیجه از برگزاری مزایده
موضوع مزایده: عرضه سهام شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی (سهامی عام)

دلایل عدم حصول نتیجه: به موجب عدم وجود شرکت کنندگان، سهام شرکت مذکور در تاریخ عرضه ( ۱۳۹۹/۱۲/۲۷) با شرایط اعلامی به فروش نرسیده است.

شکلر

#شکلر ۶ ماهه نیز بد پیش نرفت و ۱۷۷۰ ریال سود محقق کرده است . ۳ ماهه ۸۴۱ ریال سود محقق کرده بود . سهم ۴۳۹ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۴۲۰ میلیارد ریال سود خالص در ۳ ماهه داشته در ۶ ماهه سود عملیاتی ۹۰۸ و سود خالص ۸۸۵ میلیارد ریال است .

بجهرم

#بجهرم در اسفند با درامد ۲۷۳ میلیارد ریالی به فروش ۱۲ماهه ۳۶۵۸ میلیارد ریالی رسیده است

بشهاب

#بشهاب بنا بر استعفا حسابرس اصلی( موسسه حسابرسی کاربرد ارقام )،موسسه حسابرسی فرازمشاور ديلمي پور که در مجمع به عنوان حسابرس و بازرس قانونی علی البدل انتخاب شده بود جایگزین حسابرس و بازرس قانونی اصلی گردید.

سیمرغ

شرکت صنعتي مقوا سازي شرق از زیر مجموعه های #سیمرغ در۱۲ماهه به سود خالص ۷۳ میلیارد ریالی رسیده است

فاراک

#فاراک افزایش سرمایه فاراک تصویب شد
به گزارش همفکران در پایان جلسه مجمع افزایش سرمایه فاراک از محل تجدید ارزیابی طبقه زمین به مبلغ ۸۰۶۴ میلیارد و ۶۳۱ میلیون و ۶۷۶ هزار ریال تصویب شد و همچنین قسمت دوم افزایش سرمایه اصلاح ساختار مالی از محل آورده نقدی و مطالبات به میزان ۶۲۸۶ میلیارد و ۵۴۷ میلیون و ۹۷۸ هزار ریال برمبنای مجوز بورس که به صورت دوساله به عهده هیئت مدیره قرار می گیرد، مورد تصویب قرار گرفت.

ثغرب

#ثغرب در اسفند ۳۵ میلیارد ریال فروش داشته و ۶ ماهه به عدد ۱۸۶ میلیارد ریالی رسیده است

زکوثر

#زکوثر و شناسایی ۷۴ میلیارد تومان سود از محل فروش دارایی
با عنایت به مصوبه جلسه شماره ۲۶۷ هیات مدیره محترم شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر و با رعایت صرفه و صلاح و غبطه شرکت؛ سه فقره زمین از املاک مازاد،‌ راکد و بلااستفاده تحت مالکیت این شرکت، جهت تسویه بخشی از بدهی به سازمان اقتصادی کوثر، به قیمت کارشناسی واگذار گردید.

سصوفی

#سصوفی حدود ۶۰۱ میلیارد ریال سیمان فارس نو- سیمان سپاهان-سیمان فارس خریده است

بتا سهم

#کدال_نگر

سجام  سجام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *