مجمع افزایش سرمایه فاراک در حال برگزاری است

✅در روز جاری مجمع عمومی فوق العاده شرکت ماشین سازی اراک با حضور ۵۴ درصدی صاحبان سهام به منظور تصویب افزایش سرمایه این شرکت برگزار شد.

✅ طی این جلسه قاسمی مدیر مالی شرکت به گزارش توجیهی افزایش سرمایه شرکت پرداخت و گفت: هدف از این افزایش سرمایه اصلاح ساختار مالی شرکت است. همچنین استفاده از شرایط و مزایای مقرر در ماده ۱۴ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی شرکت است. همچنین تامین سرمایه در گردش برای اجرای پروژه‌های پتروشیمی سیراف و دنا از دیگر اهداف این افزایش سرمایه است. منابع افزایش سرمایه از محل آورده نقدی و مطالبات حال شده سهامداران به مبلغ ۶ هزار و ۲۸۶ میلیارد و ۵۴۷ میلیون و ۹۷۸ هزار میلیارد ریال و الباقی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها صرفاً طبقه زمین است.
✅در قرارداد بین ماشین سازی اراک و شرکت‌های دنا و سیراف انرژی مبلغ قرارداد برای هر دو پتروشیمی معادل ۶۳ میلیون یورو است

✅این دو پروژه هر دو پتروشیمی بوده و با عنایت به ترم پرداخت خاص پروژه به صورت ۲۵ درصد پیش پرداخت و ۷۵ درصد در انتهای پروژه پس از تحویل تجهیزات شرکت ماشین سازی اراک برای تامین سرمایه در گردش به جهت تأمین مواد اولیه پروژه شامل مواد خام و نیمه ساخته و تجهیزات و ماشین آلات جدید مورد نیاز برای اجرای پروژه پس از بررسی روشهای مختلف تامین سرمایه افزایش سرمایه از محل آورده نقدی و مطالبات حال شده سهامداران را در دستور کار قرار داد.

بخش دوم مجمع افزایش سرمایه فاراک

مهندس عابد رئیس مجمع در پاسخ به سوال یکی از سهامداران در خصوص بازگشایی نماد پس از ثبت افزایش سرمایه گفت: ثبت افزایش سرمایه احتمالاً تا اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ به طول می انجامد و نماد پس از آن بازگشایی خواهد شد.

همفکران

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *