ارفع – شمش فولاد

 

ارفع در فروردین ماه تاکنون ۱۷ هزار تن شمش در بورس کالا عرضه کرده است که تمامی میزان عرضه شده در قیمت ۱۰،۸۵۰ تومان در هر کیلوگرم معامله شد. حجم تقاضا ۲۰ هزار تن بود و پس از رقابت، قیمت ها اندکی بالاتر از قیمت پایه عرضه ثبت شد. میانگین قیمت شمش بلوم ارفع در بورس کالا در فصل تابستان ۸،۵۷۹ تومان به ازای هر کیلوگرم بوده که در پاییز و زمستان به ترتیب ۱۰،۱۴۴ و ۱۱،۱۵۳ تومان رقم خورد.
بازار معاملات از ماه بهمن تا کنون وارد یک فاز تعادل شده است. اما قیمت جهانی زنجیره فولاد در مدت اخیر صعود زیادی داشته و ممکن است در هفته های آتی اوج گیری قیمت فولاد بر انتظارات کاهشی برای نرخ دلار غلبه کند و قیمت های بالاتری برای این محصول ثبت شود. قیمت جهانی فولاد در هفته های اخیر رکورد های چندین ساله ی خود را شکسته است.

کارگزاری بانک صنعت و معدن

#فولاد    #ارفع   #شمش   #عرضه   #تقاضا

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

ارفع – شمش فولاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *