کارشناسان دانشکده عالی اقتصاد خاطرنشان کردند که هنوز عواملی که بر اقتصاد جهانی در سال ۲۰۲۰ تأثیر منفی گذاشته، از بین نرفته اند.

طبق مطالعه کارشناسان دانشکده عالی اقتصاد همراه با اتحادیه صنعتگران و کارآفرینان روسیه، پیش بینی ها مبنی بر غلبه اقتصاد جهانی بر بحران کرونا در سال ۲۰۲۱ توجیه پذیر نیست.

در برابر پیک های جدید همه گیری که در ماه های اخیر بسیاری از کشورها را درگیر خود کرده است، از هم اکنون بدیهی است که پیش بینی های اولیه بهبود کامل اقتصاد جهانی از این بحران در سال ۲۰۲۱ توجیه پذیر نیست.

کارشناسان خاطرنشان کردند که هنوز عوامل با تأثیر منفی بر اقتصاد جهانی، از بین نرفته اند.

این کارشناسان معتقدند: شدت محدودیت های قرنطینه و میزان واکسیناسیون COVID-۱۹ متفاوت در کشورهای خاص و همچنین ظهور سویه های جدید خطرناک ویروس، همچنان بر وضعیت اقتصاد ملی و زنجیره های تأمین جهانی تأثیر منفی خواهد گذاشت.

ایبنا

#اقتصاد  #بحران  #کرونا

بحران کرونا بحران کرونا

طبق مطالعه کارشناسان دانشکده عالی اقتصاد همراه با اتحادیه صنعتگران و کارآفرینان روسیه، پیش بینی ها مبنی بر غلبه اقتصاد جهانی بر بحران کرونا در سال ۲۰۲۱ توجیه پذیر نیست.در برابر پیک های جدید همه گیری که در ماه های اخیر بسیاری از کشورها را درگیر خود کرده است، از هم اکنون بدیهی است که پیش بینی های اولیه بهبود کامل اقتصاد جهانی از این بحران در سال ۲۰۲۱ توجیه پذیر نیست.طبق مطالعه کارشناسان دانشکده عالی اقتصاد همراه با اتحادیه صنعتگران و کارآفرینان روسیه، پیش بینی ها مبنی بر غلبه اقتصاد جهانی بر بحران کرونا در سال ۲۰۲۱ توجیه پذیر نیست. در برابر پیک های جدید همه گیری که در ماه های اخیر بسیاری از کشورها را درگیر خود کرده است، از هم اکنون بدیهی است که پیش بینی های اولیه بهبود کامل اقتصاد جهانی از این بحران در سال ۲۰۲۱ توجیه پذیر نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *