نگاهی به گزارش #شغدیر در خرداد

🔹تولید شرکت در خرداد ماه برابر با ۵،۵۹۲ تن گزارش شده است. قابل ذکر است میانگین تولید ماهانه شرکت در سال جاری ۷،۶۰۰ تن است.

🔹 فـروش شرکت در سه ماهه برابر با ۲۴،۰۲۷ تن بوده که در اردیبهشت ماه تولیدی برابر ۸،۶۰۱ تن داشت و در خرداد ماه این مقدار ۷،۶۳۱ گزارش شده است.

🔹نرخ‌ فـروش PVC نسبت به ماه گذشته ۱۰ درصد کاهش داشته و برابر با ۳۰۷،۲۶۷ ریال/کیلو است و شرکت توانسته در خرداد فـروش ۲۳۴ میلیارد تومانی را گزارش کند. فـروش شرکت در فصل اول مبلغ ۷۸۷ میلیارد تومان بوده است.

 

#شپارس گزارش خوبی از عملکرد خرداد ماه منتشر کرده است

🔹 سال مالی شرکت منتهی به شهریور است.
میانگین تولید ماهانه‌ی پودر و مایعات البسه در سال مالی ۹۹ ،۳٫۵۱۱ تن بوده است. تولید خرداد ۳٫۶۷۹ تن گزارش شده و میانگین تولید ۹ ماهه به ۲٫۸۳۸ تن رسیده است.

🔹فروش پودر و مایعات البسه در خرداد ۳٫۶۷۹ تن گزارش شده است. میانگین فروش سال مالی ۹۹، ۴٫۳۳۷ تن بوده و میانگین فروش ۹ ماهه سال مالی ۱۴۰۰ به ۳٫۷۰۸ تن رسیده است .

🔹 شرکت در خرداد فروش ۵۶ میلیارد تومانی را گزارش کرده است. فروش ۹ ماهه سال جاری به ۵۰۹ میلیارد تومان رسیده، فروش ۹ ماه سال مالی ۹۹، ۳۶۰ میلیارد تومان بوده است.

🔹 میانگین نرخ فروش پودر و مایعات البسه در سال مالی ۹۹، ۸۲٫۸۹۷ ریال بوده، در خرداد فروش شرکت با نرخ ۱۱۷٫۰۶۰ ریال و در اردیبهشت با ۱۲۸٫۳۹۶ ریال انجام شده است.

کارگزاری بانک صنعت و معدن

#سال_مالی      #بورس      #سهام

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید. میانگین تولید ماهانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *