درخشش #شبصیر در خرداد

🔹 شبصیر در حالی سال ۹۹ هر ماه ۳٫۵۰۰ تن تولید داشت که در فروردین اورهال داشت و ۶۸۸ تن تولید گزارش کرد و در اردیبهشت و خرداد ۳٫۳۰۰ و ۳٫۴۵۰ تن تولید دارد.

🔹 جمع فروش سال ۹۹، ۳۸٫۹۰۰ تن بوده است و سال را با موجودی ۵٫۳۰۰ تنی به پایان رساند، در فروردین ۲٫۰۰۰ تن، اردیبهشت ۲٫۸۵۰ و خرداد هم ۲٫۸۸۳ تن فروش ثبت کرده است.

🔹 در فصل اول و دوم ۹۹ متوسط فروش هر ماه ۶۶ میلیاردی و ۱۰۳ را داشت ، در فصل سوم به ۱۳۴ میلیارد تومان رسید. در دی و بهمن فروش های فوق العاده ۲۰۳ و ۱۸۱ میلیاردی را ثبت کرد و در اسفند موجودی نگه داشته و فروش ۱۴۱ میلیاردی را دارد و سال مالی جدید را با فروش ۱۳۵ میلیاردی آغاز کرد، در اردیبهشت ۱۹۶ میلیارد و خرداد هم ۱۹۰ میلیارد فروش دارد.فروش سه ماهه امسال رشد ۴۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد

🔹 میانگین نرخ های فـروش هر کیلو ABS در سال ۹۸، ۱۹ هزار تومان بوده ، سال ۹۹ متوسط نرخ فروش رشد ۹۴ درصدی به ۳۷ هزار تومان رسیده است و نرخ سه ماهه امسال نیز رشد ۸۲ درصدی به متوسط سال ۹۹ دارد و برابر ۶۷ هزار تومان است.

کارگزاری بانک صنعت و معدن

#بورس      #شبصیر   #فروش

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید. شبصیر

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *