شخارک در تیر فوق‌العاده بود

 

🔹 شخارک در تیر تولیدات عالی را به ثبت رساند تولید متانول ۶۱٫۴۲۸ تن گزارش شده و ۲۳٫۴۷۱ تنLPG تولید کرده است. میانگین تولید سال ۹۹ هر یک از این دو محصول به ترتیب ۵۳٫۰۹۴ و ۲۰٫۳۲۱ تن بوده است.

🔹در تیر شرکت فروش عالی ۷۵٫۴۹۶ تن متانول را به ثبت رسانده و در پایان ماه موجودی انبار این محصول به ۲۹٫۴۴۶ تن رسیده است. مقدار فروشLPG در این ماه ۳۱٫۸۶۲ تن گزارش شده است.

🔹 شخارک در این ماه فروش فوق‌العاده‌ی ۱٫۰۸۲ میلیارد تومانی را به ثبت رسانده است. میانگین فروش ماهانه سال ۹۹ ، ۵٫۰۶۶ میلیارد تومان بوده و میانگین فروش ۳ ماه ابتدایی سال ۵۸۷ میلیارد تومان بوده است .

🔹نرخ فروش متانول در تیر ۷۳٫۹۷۹ ریال گزارش شده و در خرداد ۶۸٫۹۵۱ ریال بوده است.

کارگزاری بانک صنعت و معدن

#شخارک    #سهام    #بورس

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

شرکت در تیر تولیدات عالی را به ثبت رساند تولید متانول ۶۱٫۴۲۸ تن گزارش شده و ۲۳٫۴۷۱ تنLPG تولید کرده است. میانگین تولید سال ۹۹ هر یک از این دو محصول به ترتیب ۵۳٫۰۹۴ و ۲۰٫۳۲۱ تن بوده است.

در تیر شرکت فروش عالی ۷۵٫۴۹۶ تن متانول را به ثبت رسانده و در پایان ماه موجودی انبار این محصول به ۲۹٫۴۴۶ تن رسیده است. مقدار فروشLPG در این ماه ۳۱٫۸۶۲ تن گزارش شده است.شرکت در این ماه فروش فوق‌العاده‌ی ۱٫۰۸۲ میلیارد تومانی را به ثبت رسانده است. میانگین فروش ماهانه سال ۹۹ ، ۵٫۰۶۶ میلیارد تومان بوده و میانگین فروش ۳ ماه ابتدایی سال ۵۸۷ میلیارد تومان بوده است . نرخ فروش متانول در تیر ۷۳٫۹۷۹ ریال گزارش شده و در خرداد ۶۸٫۹۵۱ ریال بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *