#نوری و ثبت یک فروش خوب دیگر

🔹 مقدار تولید متوسط در سال ۹۹ برای هر ماه ۴۰۵ هزار تن بوده است. تولید سه ماه ابتدایی سال جاری بر اعداد ۴۰۳ هزار تن و تولید تیر ۴۰۳ هزار تن استوار است.

🔹 نوری در نیمه ابتدایی سال ۹۹ متوسط فروش ماهانه ۲٫۳۰۰ میلیاردی را داشت که در نیمه دوم سال با افزایش قیمت جهانی و دلار این عدد به ۴٫۰۰۰ میلیارد رسید. در سه ماه ابتدایی ۱۴۰۰ با کاهش نرخ دلار در کنار کاهش اندک مقداری و ثبات نسبی قیمت های جهانی اعداد برابر ۴٫۳۰۰ ،۴٫۷۰۰ و ۳٫۸۰۰ میلیارد تومان است و در تیر یا یک فروش خوب ۶٫۱۳۳ میلیارد تومان است.

🔹 متوسط فروش مقداری هر ماه شرکت در فصل بهار و تابستان ۹۹ برابر ۳۲۴ و ۳۱۵ هزار تن بوده در پاییز به ۳۶۸ هزار رسید و در زمستان با فروش ۵۲۵ هزار تنی را داشت. در فروردین ، اردیبهشت و خرداد ۳۲۶ و ۳۴۹ و ۲۸۸ هزار تنی و در تیر ۴۳۳ هزار تن.

🔹 نرخ فروش محصولات در حالی در ۱۲ ماه اخیر به طور متوسط ۹٫۷۰ تومان بوده در ماه اخیر به کانال ۱۴ هزار تومان رسیده است.

کارگزاری بانک صنعت و معدن

#سهام     #تولید    #دلار

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید. برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *