گروه غذایی

در گروه مورد نظر ۱۳ نماد #غبهار #بهپاك #غدام #افق #غنوش #غديس #غبهنوش #غچين #غشهداب #غمهرا #غزر #غگل #غاذر بررسی شده است.

بدون توجه به سال مالی، در سال تقویمی ۱۳۹۹ این شرکت ها ۲۱٫۷همت درآمد داشته اند که ۱۵٫۲همت آن را افق محقق کرده است. در بهار سال جاری ۷همت مجموع درآمد این ۱۳شرکت بوده و ۴٫۸۳همت آن را افق به تنهایی ایجاد کرده است.

برای سال تقویمی ۱۴۰۰ انتظار درآمد ۳۲٫۷۸همتی داریم که ۲۲٫۸۸همت آن را افق ایجاد می کند. به طور تقریبی ۵۰درصد رشد درامد سالانه پیشبینی شده اما #غدیس #غبهنوش بیشترین رشد درآمدی را به نمایش خواهند گذاشت.

متوسط حاشیه سود صنعت در سال تقویمی ۹۹ در سطح ۲۹درصد بوده در بهار ۲۵درصد بوده و انتظار می رود برای سه فصل بعدی ۲۸درصد باشد.

حاشیه سود در #غزر #غنوش #بهپاک #غبهار طی سه فصل بعدی بالاتر از بهار خواهد بود.

در این صنعت هزینه عمومی اداری وزن بالایی دارد به شکلی که در سال گذشته ۳٫۲۶همت هزینه شناسایی شده و برای سال ۱۴۰۰ نیز ۴٫۳۷همت هزینه پیشبینی می شود.

متوسط P.s ttm این ۱۳ نماد ۹واحد است. برای سال ۱۴۰۰ به صورت فوروارد به ۶٫۳ می رسد. #غمهرا #غگل #غزر #غبهنوش #غدیس #افق از جمله شرکت هایی با P.s پایین در این گروه هستند.

به لحاظ p.e ttm با گزارش زمستان، عدد ۳۳واحد به صورت میانگین دیده می شود. با آمدن گزارش بهار P.e ttm به طور متوسط تغییری نکرده اما #غدیس #غبهنوش #غزر #غگل با رشد سودآوری بهار به بهار، p.e ttm خود را بهبود بخشیدند.

برای کل سال ۱۴۰۰، #غزر #غبهنوش #غدیس شانس این را دارند که p.e fw زیر ۱۰ واحد را تجربه کنند. در سایر نمادها باید منتظر گزارش های بعدی بود تا ببینیم با چه شیبی در درآمدزایی ظاهر می شوند.

ولید هلالات

تحلیل گروه غذایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *