نگاهی به عملکرد #شنفت در مرداد

🔹شرکت هر ماه بطور میانگین ۳۱ میلیون لیتر تولید داشته است. شرکت در تیر ماه توانست ۳۱ میلیون لیتر تولید کند که این مقدار در مرداد به ۲۹ میلیون لیتر رسیده است.

🔹شنفت توانسته بود در سه ماهه ۱۰۰ میلیون لیتر فـروش داشته باشد که در تیر و مرداد نیز به ترتیب فـروش ۲۵ و ۳۲ میلیون لیتری را داشته است.

🔹شنفت با فـروش ۳،۷۳۴ میلیارد تومانی در سال گذشته توانسته بود میانگین فـروش ماهانه‌ای برابر با ۳۱۱ میلیارد تومان داشته باشد. در تیر ماه فـروش ۴۳۸ میلیارد تومانی را ثبت کرد و در مرداد نیز مبلغ ۵۴۰ میلیارد تومانی را گزارش کرده است.

🔹 نرخ فـروش محصول روغن پایه داخلی در تیر ماه برابر با ۲۰۲،۵۷۹ ریال و نرخ فـروش روغن پایه صادراتی برابر با ۲۲۰،۲۸۶ ریال است و میانگین نرخ فـروش شرکت برابر با ۱۶۹،۸۷۲ ریال است که نسبت به ماه گذشته افت ۴ درصدی داشته است.

کارگزاری بانک صنعت و معدن

#سهام     #بورس     #شنفت

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید. برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *