بخش ۱۶ : پیش بینی حرکت اجزای ایچیموکو ۲ + خط ۱۰۳

 

 

 

 

بخش قبلی : پیش بینی حرکت اجزای ایچیموکو ۱

 

بخش بعدی : کوالیتی لاین ۱

 

مشاهده همه ویدئوهای آموزش سیستم معاملاتی ایچیموکو توسط علیرضا زاغیان

 

ایچیموکو یک ابزار تحلیل تکنیکال جامع است که هدف از این سیستم فراهم آوردن یک نمای سریع از قدرت و تمایل و اندازه حرکت روند در یک نگاه است. این سیستم قابلیت ارائه خطوط حمایت و مقاومت، جهت و قدرت روند و تعریف نقطه ورود و خروج و حتی تحلیل زمانی را دارد. علاقه مندان به ایچیموکو اعتقاد دارند که این سیستم به تنهایی نیازهای یک تریدر را برطرف می کند. این مجموعه اشتراک های زیادی با آموزش ایچیموکو توسط کریس دارد و هدف از ساخت این محتوا این بوده که اطلاعات به صورت منظم تری ارائه شود و همگان از خدمات شایان کریس به جامعه تریدری در معرفی ایچیموکو آگاه هستند.

ایچیموکو یا نمودار ابری ایچیموکو (Ichimoku Cloud Chart) سبک نسبتاً جدیدی از تحلیل تکنیکال می باشد که در دهه ۱۹۳۰ میلادی توسط یک روزنامه‌نگار ژاپنی اختراع شد. او سی سال از عمر خود را برای بهبود این سیستم صرف کرد و بعد از اطمینان یافتن از نتیجه کار، آن را در دهه ۱۹۶۰ میلادی در اختیار عموم گذاشت که بعد ها توسط معامله گران غربی توسعه پیدا کرد.

اجزای اصلی اندیکاتور ایچیموکو : تنکانسن (Tenkan Sen) ، کیجون سن (Kijun Sen) ، چیکو اسپن (Chikou Span) ، سنکو اِی (Senkou A) ، سنکو بی (Senkou B) ، کندل های شمعی

فراچارت

 

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

#بورس     #آموزش    #تحلیل_تکنیکال    #ایچیموکو

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *