مقدمه اشتباهات رایج معامله گران

اشتباهات رایج معامله گران در بازارهای مالی باعث سردرگمی معامله گران میشود. از این رو در این ویدیو ها سعی کردیم خطاهایی که معامله گران مرتکب میشوند را  متذکر شویم. ما سعی کردیم باید ها و نبایدهایی که یک معامله گر منظم به ان احتیاج دارد را با شما به اشتراک بزاریم و همینطور استراتژی های مناسب رو جهت ورود به معامله را در اختیار شما قرار دهیم که در تمام بازارهای مالی با استفاده از این مفاهیم میتوانید به راحتی از ضررهای شما جلوگیری کند و راندمان معامله گری شما رو بالا ببرد.

هیجانات در هنگام ترید از شایع ترین خطاهای معامله گری به شمار میرود این هیجانات شما باعث میشود که به خوبی بازار و جهت بازار را درک نکرده و هب هیچکدام از جزییات کندلها توجه نداشته باشید در صورتی که ساختار بازار و معامله گری حرفه ای توجه ویژه به جزییات است این جزییات هستند که شما را به سود یا زیان میرسانند من این جزییات ریز و کوچک را با شما به اشتراک گذاشتم تا دید وسیع و جامعی به مارکت پیدا کنید این جزییات سرشار از مفاهیم و تجربه و معامله گری حرفه ای برای شما خواهد بود. (فراچارت)

 

برای آموزش این مبحث ویدئوهای آموزشی زیر ارائه شده است:

ردیف عنوان لینک
۱ استراتژی تاییدات ورود ( buy and sell ) معاملات با استفاده از کندل تریدینگ قابل استفاده در تمام بازارهای مالی مشاهده

۲

استراتژی تاییدات ورود ( buy and sell ) معاملات با استفاده از کندل تریدینگ قابل استفاده در تمام بازارهای مالی قسمت ۲ مشاهده
۳ اشتباهات رایج خطوط گارد نزولی و توضیحات شکستهای فیک در روند نزولی مشاهده
۴ حمایتهای صعودی و تشخیص شکست واقعی سطوح قیمتی مشاهده

 

 

منبع: فراچارت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *