تحلیل بنیادی وسپه

 

سال مالی سرمایه گذاری سپه منتهی به آذرماه است و در آینده نزدیک مجمع تقسیم سود برگزار می کند. این شرکت در سال مالی اخیر ۱۳۰۷ريال EPS با ۱۲میلیارد سهم محقق نموده است.

ارزش بازار شرکت در حالی ۹٫۲همت است که ۱۸همت پرتفوی بورسی بر اساس ارزش بازار دارد. #کچاد #فولاد #وامید #کگل #فملی #شپدیس #پارسان #کگهر بخش های مهمی از پرتفوی سرمایه گذاری سپه را تشکیل داده اند.

در دی ماه، شاهد تقسیم سود #پارسان و #شپدیس بودیم که وسپه ۲۲۳میلیارد تومان ازین ناحیه سود شناسایی کرده است. سایر شرکت ها در ۴ماه نخست سال ۱۴۰۱ به وسپه DPS خواهند داد.

۳۰سود سود سال مالی منتهی به آذر ۱۴۰۰ به فروش سهام وابسته بود اما برای سال مالی جاری که منتهی به آذر ۱۴۰۱ است، همان سود بدون فروش سرمایه گذاری قابل شناسایی است که عمدتا مدیون رشد سود شرکت های سنگ آهنی است.

ولید هلالات

#تحلیل_بنیادی

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

تحلیل بنیادی وسپه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *