بخش ششم : انواع کوین

در این قسمت  می خواهیم با نحوه ی خرید عرضه اولیه در ارزهای دیجیتال ICO – IEO – IDO و کسب سود از آن ها صحبت کنیم .  در ارز دیجیتال ما اصطلاحی داریم به نام اصطلاح کوین بعد از آن اصطلاحی داریم به نام آلت کوین و بعد از آن شیت کوین داریم.

کوین اصلی را یکی را در نظر می گیرند فقط بیت کوین و هر چیزی به غیر آن را آلت کوین در نظر می گیرند بعنوان مثال BMB را یک آلت کوین می نامند یعنی یک کوین اصلی نیست . اما با توجه به افزایش اتریوم این ارز الان از قسمت آلت کوین ها خارج می باشد و از کوین های اصلی محسوب می شود گر چه همچنان آن دیدگاه وجود دارد که بیت کوین، کوین اصلی است و اتریوم جزء آلت کوین طبقه بندی میشود.

دسته سوم هم اختصاص دارد به شیت کوین ها ، شیت کوین ها به دسته ای اختصاص داده می شود که پایه و اساس ندارند تحلیل فاندامنتال قدرتمندی ندارند و صرفا جهت اینکه سرمایه ای جذب کنند آمده اند. البته اگر …

 

 

بخش قبلی: صرافی غیر متمرکز

بخش بعدی : مروری بر سایت و امکانات تریدینگ ویو 

 

مشاهده همه ی قسمت های فیلم آموزشی آشنایی با ارزهای دیجیتال با پارسا یوسفی

 

فراچارت

#آموزش_ارزهای_دیجیتال  #ارز_دیجیتال #صرافی

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

آموزش ارزهای دیجیتال : https://kargozari.org/2021/08/04/arzedigital-edu

صرافی های برتر ارز دیجیتال : https://kargozari.org/arzdigital

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *