بخش ۱۱ : روانشناسی (۳)

بخش یازدهم (تربیت و آرام سازی ذهن )

اهمیت این بخش بر می گردد به تغییر ذهن از حالت نادرست به حالت درست . اما معامله گر چه نیازی به این بخش دارد ؟ خوب معامله گری به صورت آنلاین و در بازار های گسترده نیاز به آرامش روحی و روانی بالایی دارد . این بازار با بازار معاملات خودرو و املاک تفاوت های فاحشی دارد. شما در این نوع بازار ها (برای موفقیت در معاملات) نمی توانید به کسی دروغ بگویید و سود کسب نماید . نمی توانید غلو کنید و مسایل دیگر تا کسب سود کنید . در این نوع بازارها تنها شما هستید و مغز شما !

شما باید با پرورش ذهن و فکر خود با مسایل درست و حقیقی ، مغز خود را پرورش دهید تا مغز شما در معاملات برنده تر باشد . همه مسایل ذکر شده در بخش روانشناسی برای آرام سازی روح و روان معامله گر می باشد و یک نوع نیاز اساسی برای هر فرد کار آفرین و معامله گر می باشد .

 

 

 

 

بخش قبلی : روانشناسی (۲)

 

بخش بعدی : روانشناسی (۴)

 

مشاهده همه ی قسمت های فیلم آموزشی پرایس اکشن و جریان سفارشات توسط عیسی غریبلو

 

فراچارت

#آموزش_تحلیل_تکنیکال    #پرایس_اکشن

 

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *