افق کوروش

#افق سال مالی را با سود ۳۴۴ تومانی به پایان رساند

فروشگاههای زنجیره ای افق کوروش در عملکرد ۱۲ ماهه توانسته است به ازای هر سهم ۳۴۳ تومان محقق کند. سهم در سه فصل ابتدایی به ترتیب ۶۴ ، ۱۰۰ و ۱۰۹ تومان به ازای هر سهم محقق کرده بود و در فصل چهارم هم توانسته است در یک عملکرد متوسط ۷۱ تومان به ازای هر سهم گزارش کند.

🔹این شرکت در سه فصل ابتدایی فروش های ۴,۸۳۳ ، ۶,۱۴۰ و ۵,۵۴۹ میلیارد تومانی داشته است و فصل چهارم هم فروشی برابر ۷,۱۸۱ میلیارد دارد. فروش سال ۱۴۰۰ رشد ۵۳% نسبت به سال مالی قبل از آن دارد.

🔹در سال مالی ۹۹ حاشیه سود افق برابر ۲۰% بوده که در سال ۱۴۰۰ حاشیه سود به ۱۸% رسیده است. در فصل چهارم هم حاشیه سود برابر ۲۰% است.

🔹این فروشگاه زنجیره ای در ۶ ماهه سود عملیاتی ۵۱۱ میلیارد تومانی را گزارش کرد که در شش ماهه دوم با رشد ۲۷% به ۶۴۷ میلیارد رسیده است. سود عملیاتی در سال مالی ۹۹ برابر ۹۵۴ میلیارد بوده است.

کارگزاری بانک صنعت و معدن

#تحلیل_بنیادی

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

فروشگاههای زنجیره ای افق کوروش

در عملکرد ۱۲ ماهه توانسته است به ازای هر سهم ۳۴۳ تومان محقق کند. سهم در سه فصل ابتدایی به ترتیب ۶۴ ، ۱۰۰ و ۱۰۹ تومان به ازای هر سهم محقق کرده بود و در فصل چهارم هم توانسته است در یک عملکرد متوسط ۷۱ تومان به ازای هر سهم گزارش کند. این شرکت در سه فصل ابتدایی فروش های ۴,۸۳۳ ، ۶,۱۴۰ و ۵,۵۴۹ میلیارد تومانی داشته است و فصل چهارم هم فروشی برابر ۷,۱۸۱ میلیارد دارد. فروش سال ۱۴۰۰ رشد ۵۳% نسبت به سال مالی قبل از آن دارد. در سال مالی ۹۹ حاشیه سود افق برابر ۲۰% بوده که در سال ۱۴۰۰ حاشیه سود به ۱۸% رسیده است. در فصل چهارم هم حاشیه سود برابر ۲۰% است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *