کیمیا

کیمیا در فروش منظم نیست و در مرداد ۴۰۴ و تیر ۱۲۲ میلیارد ریال فروش داشت و ۵ماهه ۱۹۴۳ میلیارد ریال است که در حد سال قبل است
در خصوص دلايل عدم فروش صادرات محصولات،شرکت طبق پیشبینی و برنامه عمل کرده است .نرخ فروش کنسانتره روی بر اساس میانگین قیمت و عیار محصول متغییر است . با توجه به تولید در۵ماهه و تولید و فروش محقق شده در کل سال تأمین و دستیابی به تولید و فروش بودجه شده تا پایان سال مالی محقق می گردد. و درصورت عدم تحقق، تعدیلات مربوطه در صورتهای مالی ۶ماه ۱۴۰۱اعمال می گردد.

کشرق

#کشرق سال مالی را با فروش ۱۲۱ میلیارد ریالی آغاز کرد و اردیبهشت ۱۵۴ و خرداد ۱۷۵ میلیارد ریال بود
در تیر این عدد ۱۳۷ میلیارد ریال شد و مرداد ۱۹۰ میلیارد ریال بود و ۵ ماهه به ۷۷۹ میلیارد ریال رسیده که نزدیک به ۲ برابر مدت مشابه سال قبل است

خوساز

#خوساز در مرداد با فروش خوب ۲۱۰۰ میلیارد ریالی در ۵ ماهه ۹۹۵۴ میلیارد ریال فروش داشت مشابه سال قبل ۴۹۱۹ میلیارد ریال بود .

مبین

#مبین در مرداد با فروش ۳۲۶۰۹ میلیارد ریالی به عدد ۱۶۸۶۵۴ میلیارد ریالی رسیده است و مدت مشابه قبل درامد مبین ۱۱۴۹۸۷ میلیارد ریال بوده
۱-شرکت ملی صنایع پتروشـیمی نرخ های فروش سرویس های جانبی تولیدی شرکت را براساس دستورالعمل های شورای رقابت برای سال ۱۴۰۰ ابلاغ نمود . بدلیل عدم ابلاغ نرخهای سال ۱۴۰۱ تاکنون، صورتحساب های فروش سرویس های جانبی مرداد ماه سال ۱۴۰۱ بصورت علی الحساب و بر اساس نرخ های سال ۱۴۰۰ محاسبه و ارسال شده است.

۲-براساس قبوض شرکت گاز ، نرخ گاز سوخت و خوراک معادل ۲۰.۰۰۰ریال و ۵۰.۰۰۰ ریال برای هر استاندارد مترمکعب لحاظ شده است.

۳- ضمناً از معاملات انجام شده فوق منتهی به تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۵، مبلغ ۱۳.۰۹۶.۹۴۴ میلیون ریال مربوط به شرکت زاگرس (فروش سرویس های جانبی و گاز)، ، مبلغ ۱۳.۱۷۸.۲۵۵ میلیون ریال مربوط به شرکت جم (فروش سرویس های جانبی و گاز)، و ۲۶.۲۹۲.۷۳۰ میلیون ریال خرید گاز از شرکت گاز استان بوشهر، در راستای افشای معاملات بیش از ۵% دارایی های شرکت مبین انرژی خلیج فارس براساس ماده ۱۱ دستورالعمل الزامات افشاء می باشند.

حسیر

#حسیر در مرداد ۷۲ و تیر با فروش و درامد ۷۸ میلیارد ریالی به عدد ۵۷۴ میلیارد ریال در ۵ ماهه رسیده است و کل سال قبل ۹۷۵ میلیارد ریال است

پارس

پتروشیمی #پارس تقریبا متعادل تیرو مرداد را پیش رفته
سهم در فروردین ۵۵۴۱۰ میلیارد ریال فروش داشته است و نرخ استایرن منومر ۳۵۱,۰۲۷,۸۷۶ ریال بوده .
اردیبهشت ماه این عدد ۵۸۹۱۰ میلیارد ریال بود و نرخ فروش استایرن منومر۳۱۷,۲۰۳,۳۴۵ ریال بوده
در خرداد با فروش ۵۸۶۹۵ میلیارد ریال فروش مواجه بود ونرخ ۳۱۴,۰۵۵,۹۵۹ ریال
در تیر به فروش ۵۴۶۲۲ میلیاد ریالی رسیده و نرخ ۳۱۳,۵۱۴,۲۰۷ ریال است
در مرداد هم با کمی افت ۵۳۱۴۸ میلیارد بوده و نرخ با کمی افت ۲۷۹,۱۱۶,۸۶۶ ریال شده است
۵ ماهه به عدد ۲۷۸۹۰۰ میلیارد ریالی رسیده است و مدت مشابه قبل ۱۷۹۱۳۲ میلیارد ریال بوده است

فاذر

#فاذر به اطلاع مي‌رساند با توجه به عدم رعایت دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان، شرکت بورس اوراق بهادار تهران ، طی نامه شماره ۹۱۹۹۱۲ مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ ضرورت رعایت موارد فوق ظرف مهلت ۱ ماه را به شرکت تاکید نمود
لکن به رغم پیگیری‌های انجام شده، ناشر موارد فوق را برطرف ننموده است.
با توجه به اتمام مهلت ۱ ماهه ناشر به علت عدم رعایت دستورالعمل های مصوب سازمان، نماد معاملاتی ناشر تعلیق می گردد.
بدیهی است بازگشایی نماد معاملاتی ناشر منوط به رعایت الزامات ماده ۷دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان می باشد.

فملی

#فملی برآورد اوليه از ميزان منابع كشف شده توسط شركت
معدن مس- مولیبدن پورفیری سونگون، یکی از مهمترین ذخائر مس – مولیبدن کشور و دارنده پروانه بهره‌برداری به شماره ۱۰۵/۲۹۱۶ مورخ ۱۳۸۱/۰۲/۲۸ می‌باشد که در بازه‌های زمانی مختلف عملیات اکتشافی آن برنامه‌ریزی و اجرا شده است. استفاده از روش‌های نوین اکتشافی و توسعه عملیات حفاری در دو سال‌ اخیر، منجر به افزایش ذخیره این معدن شده است. براساس حفاری‌ بیش از ۲۸ هزار متر گمانه اکتشافی از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا مردادماه ۱۴۰۱ با هزینه‌ای بالغ بر ۶۶۷ میلیارد ریال (شامل عملیات حفاری، نظارت بر حفاری و آنالیز بیش از ۱۴ هزار نمونه) و طبق آخرین مدلسازی و برآورد ذخیره انجام شده (در پایان مردادماه ۱۴۰۱)، میزان منابع زمین‌شناسی معدن مس سونگون از حدود ۴ میلیارد تن به ۵ میلیارد تن ارتقاء یافته است.

در این میان مجموع ذخائر اندازه‌گیری شده و نشان داده شده از میزان ۲ میلیارد تن با متوسط عیار ۰٫۵۵ درصد مس به میزان ۳ میلیارد تن با متوسط عیار ۰٫۵ درصد مس و ۱۵۸ پی‌پی‌ام مولیبدن افزایش یافته است. برنامه اکتشافات تکمیلی این معدن با طراحی حدود ۵۰ هزار متر گمانه اکتشافی در سال جاری و سال آینده ادامه خواهد داشت.

لپارس

#لپارس به استناد ماده ۱۶ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع مي‌رساند با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی حداکثر به مدت ۲ روز کاری متوقف می گردد.
بدیهی است ناشر موظف به رفع ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده می باشد.

غمهرا

#غمهرا به استناد ماده ۱۶ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع مي‌رساند با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی حداکثر به مدت ۲ روز کاری متوقف می گردد.
بدیهی است ناشر موظف به رفع ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده می باشد.

پرسپولیس

#پرسپولیس فردا می اید
با توجه به درج نماد معاملاتي شركت فرهنگي ورزشي پرسپوليس (پرسپوليس۱) در تابلو نارنجي بازار پايه فرابورس ايران، نماد معاملاتي مذكور در جلسه معاملاتي فردا چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۹ گشايش خواهد يافت

وساخت

#وساخت در مرداد ۱۲۶۷ میلیارد ریال سود فروش سرمایه گذاری داشته است

تجلی

#تجلی به استناد ماده ۱۲ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در فرابورس ایران به اطلاع مي‌رساند با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی حداکثر به مدت ۲ روز کاری متوقف می گردد.
بدیهی است ناشر موظف به رفع ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده می باشد.

دیران

#دیران به اطلاع مي‌رساند با توجه به عدم رعایت مفاد ماده ۳۸ دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران ( عدم رعایت الزامات ماده ۷دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس اوراق بهادار تهران اقدام به اعطای فرصت ۲۰ روزه به ناشر (تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۰)جهت رعایت موارد فوق نموده است.

ثتران

#ثتران بازگشت به نامه واصله از شرکت بورس اوراق بهادار تهران مبنی بر لزوم رعایت ماده ۲ مکرر ۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان به استحضار می رساند با توجه به سامانه ابلاغ الکترونيکي قضايي شرکت (سنا) تا لحظه نگارش اين نامه در خصوص زمين ۱۰۰ هکتاري مورد اشاره شکايتي عليه اين شرکت عنوان نشده است

سهرمز

#سهرمز گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۱,۰۸۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱,۸۲۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالي شرکت که در تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده

کقزوی

#کقزوی پیرو آگهی مزایده عمومی مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ منتشره در روزنامه دنیای اقتصاد مبنی بر فروش تعداد ۳٫۹۸۶٫۰۰۰ سهام شرکت سرمايه گذاري توسعه صنعت و تجارت(سهامی عام) متعلق به شرکت استخراج و فرآوری مواد اولیه شیشه (سهامی خاص) (شامل ۱۹/۹۳ درصد از کل سهام)، شرکت شیشه قزوین در مزایده مذکور شرکت نمود و قیمت پایه در مزایده مربوطه را اعلام نمود.

شرکت نفیس شیشه مبلغی بیشتر از قیمت پایه اعلام نمودند که مطابق اساسنامه شرکت استخراج و فرآوری مواد اولیه شیشه(سهامی خاص)، اولویت خرید با سهامداران این شرکت می باشد. شرکت شیشه قزوین موافقت نمود که با قیمت پیشنهادی شرکت نفیس شیشه (نفر اول)، سهام شرکت سرمایه گذاری توسعه و تجارت(سهامی عام) را خریداری نمایدکه مبلغ سهام خریداری شده به ارزش ۶۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال میباشد که توسط این شرکت پرداخت شده است.تصمیم در خصوص نقل و انتقال قانونی سهام به شرکت شیشه قزوین منوط به برگزاری و موافقت مجمع عمومی فوق العاده شرکت استخراج و فرآوری مواد اولیه شیشه میباشد.

تمحرکه

افزایش سرمایه #تمحرکه

آگهی ثبت افزایش سرمایه شرکت ماشين سازي نيرو محرکه

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-01A-032 مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۱۲۱,۸۴۳ میلیون ریال به‌مبلغ ۳۵۵,۱۷۱ میلیون ریال ( از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها مبلغ ۲۳۳۳۲۸ میلیون ریال و ) در تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

پاسا

#پاسا گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اجراي طرح توسعه فاز دوم پروژه توسعه تايرهاي نسل دوم که در تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده

وخارزم

#وخارزم گواهی کشف افزایش ذخیره کانسنگ طلای معدن شادان(از ۲۷٫۸ میلیون تن به ۵۴٫۸میلیون تن کانسنگ طلا)

تملت

#تملت با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-01A-041 مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۱۶,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۲۱,۶۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۵۶۰۰۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

بتا سهم

#کدال_نگر

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

کیمیا کیمیا  کیمیا کیمیا کیمیا کیمیا کیمیا کیمیا کیمیا کیمیا کیمیا کیمیا 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *