افزایش سرمایه

توریل

#توریل در ۱۲ماهه حسابرسی شده تلفیقی به سود ۶۰۰ ریالی رسیده است

ثشاهد

#ثشاهد به اطلاع مي‌رساند با توجه به عدم رعایت دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان، شرکت بورس اوراق بهادار تهران ، طی نامه شماره ۱۰۰۲۲۱۷ مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ ضرورت رعایت موارد فوق ظرف مهلت ۲ ماه را به شرکت تاکید نمود .
با توجه به نامه واصله از شرکت مهلت مذکور به مدت ۳۰ روز دیگر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۴ تمدید می گردد.

فسوژ

#فسوژ جهت گسترش و اجرای عملیات حفاری و مغزه گیری اکتشافی در معدن راونج اقدام به عقد قرارداد پیمانکاری حفاری مغزه گیری به مبلغ ۸۷٫۰۰۰ میلیون ریال با حجم عملیات ۳۰۰۰ متر نموده است.

سصفها

#سصفها تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. بازگشت به نامه شماره ۱۰۲۰۷۸۳ مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۳ جنابعالي و به استناد ماده ۱۷ مکرر دستورالعمل نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران در خصوص نوسان در قيمت سهام اين شرکت به استحضار مي رساند هيچ گونه تغيير با اهميتي در وضعيت مالي يا عملکرد شرکت رخ نداده است.

قهکمت

#قهکمت نرخ هر کیلو چغندر پاییزه با عیار ۱۵ مبلغ ۲۷۰۲۰ زیال و چغندر بهاره با عیار ۱۶ ۲۸۰۰۰ ریال تعیین شده است ضمنا به ازا هر تن چغندر ۲۰ کیلو تفاله خشک و ۲ کیلوشکر سهمیه به قیمت هر کیلو تفاله سهمیه ۸۰۰۰ ریال و هر کیلو شکر۲۲۰۰۰ ریال تحویل میگردد

خاور

#خاور به استناد ماده ۱۲ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در فرابورس ایران به اطلاع مي‌رساند با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی حداکثر به مدت ۲ روز کاری متوقف می گردد.
بدیهی است ناشر موظف به رفع ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده می باشد.

حتاید

شفاف سازی #حتاید
برگزاري مزايده
موضوع مزایده: ۴۷ دستگاه تجهیزات مستعمل و اسقاط
موضوع مزایده: ۱۵۰ دستگاه مستعمل و اسقاط با پلاک منطقه ویژه

قشیر

#قشیر فروش املاک مازاد(یک واحد آپارتمان واقع در مشهد، یک قطعه زمین زراعی واقع در جاده قوچان- فاروج، یک قطعه زمین زراعی و دفتر واقع در جاده قوچان -فاروج)

جم

#جم در فروردین با فروش ۳۰۱۷۰ میلیارد ریالی مواجه بود و مدت مشابه قبل این عدد ۳۵۷۲۹ میلیارد ریال بود
مانده تولید و فروش تا پایان ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ ناشی از فروش محصولات صادراتی به صورت CFR می باشد که وزن نهایی و دوره قیمت گذاری محصولات پس از تاریخ ارسال (صدور بارنامه حمل) مشخص و به روز رسانی خواهد شد همچنین فروش داخلی محصولات نیز به دلیل قطعی نشدن نرخ فروش در فروردین ماه ۱۴۰۲ به صورت علی الحساب گزارش شده است. لذا اصلاحات ارقام فوق در تمام ماه های سال اجتناب ناپذیر خواهد بود.

ساربیل

#ساربیل با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-02A-011 مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۲ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس تهران- (فرمانيه) شهيد لواساني غربي- پلاک ۱۱۴- ساختمان اسپندار- طبقه همکف برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

ب– دستور جلسه :
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه

وگردش

#وگردش فروش اموال مازاد
بانک گردشگری در نظر دارد در راستای اجرای ماده ۱۶ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و همچنین دستور العمل نحوه واگذاری اموال مازاد بانکها مصوب ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ شورای پول و اعتبار بانک مرکزی و همچنین دستورالعمل اصلاحی مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۱۰،سیاست ها و الزامات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص فروش اموال تملیکی و با استناد به آیین نامه معاملات بانک، نسبت به فروش و واگذاری املاک با وضعیت موجود و بر مبنای قیمت پایه مزایده به صورت نقد و یا نقد و اقساط اقدام نماید.

بتا سهم

#کدال_نگر

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *