گزارشات منتشر شده در کدال

#ولساپا

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت ليزينگ رايان سايپا
درصد افزایش سرمایه: ۳۵%
محل تامین افزایش سرمایه: سود انباشته

 

#کقزوی و افزایش نرخ شیشه سبز خودرویی

نرخ قبلي ۱,۷۰۷,۴۰۱ ريال
نرخ جديد ۱,۹۵۸,۱۰۰ ريال
مشخصات محصول
مبلغ فروش محصول یا ارائه خدمت در سال مالی قبل ۱۱,۷۰۱,۰۰۵ میلیون ریال
نسبت فروش محصول یا ارائه خدمت به كل درآمد شركت در سال مالی قبل ۷۰ درصد
افزایش نرخ فروش شیشه سبز خودرویی در تعدادی از ضخامت ها ، ۱۵ درصد

 

#سمگا و رشد سود

با عنایت به برگزاری مزایده مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ ، هیات مدیره شرکت تجارت بین الملل میلاد آریا زیگورات فروش کل ساختمان مسکونی، تجاری واقع در خ بروجردی شهر سیرجان بر اساس گزارش هیات کارشناسان رسمی دادگستری مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۸ آقایان علیرضا جاوید و کیومرث رکنی و رضا جغتایی به مبلغ ۳،۱۵۰،۰۰۰ میلیون ریال با بهای تمام شده ۲،۲۹۴،۰۰۰ ریال به صورت نقد و اقساط به شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان مصوب نمود. بر این اساس سود حاصل از فروش ساختمان مذکور مبلغ ۸۵۶،۰۰۰ میلیون ریال می باشد.

 

#غمایه افزایش ۱۵درصدی نرخ فروش محصولات با توجه به افزایش نرخ مواداولیه مصرفی و در نتیجه افزایش قیمت تمام شده محصولات این شرکت عطف به اطلاعیه اصلاحیه شماره ۱۰۷۹۵۶۸ مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۲ در سامانه کدال می باشد،

 

#ستران اتمام پروژه احداث آسياب سنگ ۹

 

#ومهان و انتشار اوراق برای خرید سهم
انتشار اوراق اجاره ۲۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیون ریالی به منظور سرمایه گذاری در سهام صورت خواهد پذیرفت . لازم به ذکر است برنامه مذکور پس از دریافت موافقت اصولی و مجوز انتشار از طرف سازمان بورس و اوراق بهادار تحقق می یابد.

 

#زاگرس

به استحضار مي رساند با عنایت به رفع محدودیت گاز خوراک ارسالی از شرکت ملی گاز ایران و شرکت مبین انرژی خلیج فارس ، واحد های تولیدی اول ودوم شرکت پتروشیمی زاگرس در مدار تولید قرار گرفت .

 

شفاف سازی در #خپویش
این شرکت در نظر دارد عملیات اجرای توسعه نرم افزار و کالیبراسیون ECU موتور برای محصولات ذیل را به پیمانکاران واجد صلاحیت واگذار نماید. ۱٫ موتور بنزینی دریچه گاز برقی ۸ سوپاپ. ۲٫موتور بنزینی دریچه گاز برقی ۱۶ سوپاپ. ۳٫موتور گازسوز دریچه گاز برقی ۱۶ سوپاپ. علاقه مندان جهت دریافت اسناد مناقصه حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ به آدرس تهران -کیلومتر ۱۱ جاده مخصوص -خیابان عاشری – تقاطع بلوار تعاون – پلاک ۲۴ شرکت سازه پویش مراجعه نمایند . جزئیات و شرایط منقصه در اسناد مناقصه اعلام خواهد شد.

 

مهم برای #زگلدشت

راه اندازی سالن شیردوشی ۶۰ واحدی شعبه درگزین استان همدان

 

#وصبا شرکت سرمايه گذاري صنايع برق و آب صبا در گزارش ۱۲ماهه به سود ۱۱۲۸۱ میلیارد ریالی رسیده است .

 

گزارشات منتشر شده در کدال

 

#افق با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-02A-109 مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۵ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۱:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۹ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس خيابان شيخ بهايي جنوبي،شهرک والفجر، خيابان ايرانشناسي، خيابان نهم، پلاک ۶،ساختمان شماره ۲ سازمان مديريت صنعتي ،مرکز همايش هاي سازمان مديريت صنعت برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

ب– دستور جلسه :
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه

 

#زملارد با عنایت به راکد بودن فعالیت در پروژه ۳۰۰۰ راسی شهرستان ملایر از سال ۱۳۹۹، بدینوسیله به اطلاع سهامداران محترم شرکت میرساند از ابتدای سال جاری فعالیت عمرانی در پروژه یاد شده مجدد و با قوت بیشتر شروع به کار نموده که تاکنون حدود ۳۰ درصد از فاز یک پروژه انجام شده که مقرر است با تکمیل بخش های اصلی تا اسفند ماه سال جاری با انتقال بخشی از دام های شرکت نسبت به بهره برداری از این فاز اقدام گردد؛ و پیش بینی میشود تا یک سال آینده روزانه حدود ۳۰ تن به تولید شیرخام شرکت افزوده شود.

 

گزارشات منتشر شده در کدال

افزایش سرمایه در #آبین

درصد افزایش سرمایه: ۱۴۰۰%
گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۱۸,۰۲۶,۱۵۰,۵۸۰ ریال به مبلغ ۲۷۰,۳۹۲,۲۵۸,۷۰۰ ریال از محل آورده نقدی سهامداران ،مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور بهبود وضعيت باغ جهت افزايش توليد و بهره وري محصول پسته با انجام هزينه هاي تغذيه ،واکاري و اصلاح اساسي باغات پسته که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۵ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده

 

#فاما و افزایش سرمایه انباشته

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۳,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۵,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالي که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده

 

#گکوثر پیرو مجوز صادره از سهامدار عمده عملیات بازسازی اساسی سالن چشم انداز(سالن مراسمات در طبقه هفتم) و بازسازی اساسی اتاق های طبقات چهارم و پنجم ساختمان اصلی در سال جاری اقدام خواهد شد

 

مجوز افزایش سرمایه ۵۴% #گوهران صادر شد
مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی – ۳,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (۸۶%)
–   سود انباشته – ۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (۱۴%)

بتا سهم

گزارشات منتشر شده در کدال

#کدال_نگر

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *