شفاف سازی در #کیسون دریافت اطلاعیه خاتمه قرارداد ECA با موضوع احداث و بهره‌برداری از بلوک سوم نیروگاه سیکل ترکیبی گهران سیرجان به روش BOT بین شرکت گهرانرژی سیرجان (سرمایه‌پذیر) و مشارکت شرکت کیسون و شرکت توسعه مدیریت نیروگاهی ایرسا توضیح: با توجه به ماهیت پیمان، طرفین (سرمایه‌گذار و سرمایه‌پذیر) می‌بایست پس از امضای قرارداد ECA و در دوره پیشبرد (Development Period)، اقداماتی را از جمله نهایی کردن موضوع تامین مالی، اخذ ضمانت‌نامه‌های دوره اجرا و مجوزهای موردنیاز از مراجع دولتی و سایر توافقات تکمیلی قراردادی، به انجام می‌رساندند که پس از تایید کتبی طرفین (در مقطعی که Closing Date نامیده می‌شد)،قرارداد قطعیت می‌یافت.

(اطلاعیه منتشر شده به شماره پیگیری ۸۴۹۵۰۷ مورخ ۰۹/۱۱/۱۴۰۰ در گروه “ب”) که در حال حاضر، با اشاره به عدم تحقق کامل مقدمات و شرایط قطعیت قرارداد، خاتمه آن از سوی سرمایه‌پذیر اعلام شده است و به دلیل وابستگی آثار قطعی این اقدام، به نتیجه مذاکرات و توافقات قراردادی طرفین، آثار مزبور پس از نهایی شدن، توافق طرفین و قطعیت امر، مطابق مقررات از طریق سامانه کدال منعکس می‌شود.

#وسینا آگهی مزایده ملک بانک سینا منطقه همدان و کردستان
#نیان به اطلاع مي‌رساند با توجه به عدم رعایت ماده ۳۹ دستورالعمل پذیرش، عرضه و نقل و انتقال اوراق بهادار در فرابورس ایران ( عدم رعایت الزامات ماده ۷بند ۴دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان فرابورس ایران اقدام به اعطای فرصت ۲ ماهه به ناشر (تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۵)جهت رعایت موارد فوق نموده است.
#سکرد
📌به گزارش آوای آگاه، مقرر شد سیمان کردستان برنامه افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی یا سود انباشته را مورد بررسی قرار دهد.
#مادیرا پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزايش سرمايه اين شرکت از محل مازاد تجديد ارزيابي به استحضار می رساند در حال حاضر اين شرکت برنامه اي براي افزايش سرمايه از اين محل را ندارد. مزيد استحضار در صورت تصميم گيري در خصوص افزايش سرمايه از اين محل بر اساس تصميمات هيئت مديره و يا ساير مراکز، مراتب در اسرع وقت در سامانه کدال اطلاع رساني خواهد شد.
#زاگرس در اجراي مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرايي افشاي اطلاعات شركتهاي ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به استحضار مي رساند با عنایت به اعلام شرکت ملی گاز در خصوص کاهش سهم مصرف واحد های تولیدی پتروشیمی زاگرس به دلیل محدودیت گاز ودر نهایت قطعی بخشی از گاز ورودی به شرکت ، واحد دوم تولیدی این شرکت تا اطلاع ثانوی از سرویس خارج گردید لذا به محض رفع محدودیت مصرف گاز و شروع مجدد تولید واحد مذکور، موضوع از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی خواهد شد .همچنین لازم بذکر است شرکت در دوره محدودیت مصرف و توقف تولید واحد دوم نسبت به انجام تعمیرات دوره ای این واحد اقدام می نماید .
شفاف سازی #خساپا
فروش سهام شرکت خودرو سازي بنيان توسعه صنعت پارس (تاپکو)
عدم مراجعه متقاضی
مهم برای #تایرا
پذیرش کالای تراکتور، تولید شرکت تراکتورسازی ایران (#تایرا) پس از بررسی مدارک و مستندات در جلسه هیات پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالا در بازار اصلی شرکت بورس کالای ایران مورد تصویب قرار گرفت.
#سپید و دعوت به افزایش سرمایه
با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-02A-156 مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۳ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۰۸:۳۰ روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ در استان گيلان ،شهر رشت به آدرس دهستان پيربازار- آبادي کفته رود- خيابان ۱۵ متري شهيد تقي نوعي-پلاک ۲۱-طبقه همکف برگزار میگردد حضور بهم رسانند.
ب– دستور جلسه :  
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه
#شمواد ثبت کرد و در آستانه بازگشایی
با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-02A-145 مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۸ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۳ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۱۴۳,۴۸۸ میلیون ریال به‌مبلغ ۶,۶۲۷,۲۷۲ میلیون ریال ( از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها مبلغ ۶۴۸۳۷۸۴ میلیون ریال و میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال ) در در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۰ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.
شفاف سازی در #تپسی
به استناد ماده ۲ مکرر ۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان به اطلاع مي‌رساند پیرو شایعه منتشر شده در پایگاه خبری – مبنی بر – به استحضار می رساند انتقال بلوکي سهام طي روزهاي معاملاتي اخيرمطابق درخواست سهامداران شرکت به هيات پذيرش فرابورس جهت رفع توثيق سهام و موافقت هيات مذکورو در نتيجه تجميع سهام در کد اصلي سهامداران مي باشد.
#کابگن در حال حاضر اداره گاز استان قزوین در رابطه با مطالبات خود در خصوص بدهی سنوات قبل ۴ رای در قالب اجرائیه جمعا بمبلغ ۷۰٫۲۱۹ میلیون ریال بابت اصل خواسته و نیز مبلغ ۲٫۸۶۴ بابت هزینه دادرسی و نیم عشر رای صادر شده است .
بانک #دی
احتراماً پیرو اطلاعیه مورخ ۰۸‏/۰۹‏/۱۴۰۲ در سایت کدال با موضوع لغو پذیرش اوراق بهادار این بانک از فهرست اوراق بهادار پذیرفته شده در فرابورس ایران؛ به استحضار سهامداران محترم می رساند در راستای اجرای تبصره “ب” ماده ۹۹ قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران و ماده ۳۶ قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور، درخواست درج نماد بانک دی در فهرست اوراق بهادار بازار پایه و ایجاد قابلیت نقل و انتقال سهام بانک در آن بازار، به همراه مدارک و مستندات مرتبط طی نامه شماره ۴۵۰۸‌‏/۱۲‌‏/ک‌‏/د مورخ ۱۴‌‏/۰۹‌‏/۱۴۰۲ به شرکت فرابورس ارسال گردیده است. بدین وسیله پیش بینی میگردد “نماد بانک دی” پس از سیر تشریفات اداری آن شرکت طی روزهای آتی در بازار پایه فرابورس ایران بازگشایی گردد.
#خپارس واگذاری تعدادی از خودروهاي کارکرده، مستعمل و مازاد از طريق برگزاري مزايده عمومي
شفاف سازی در #ثنوسا
پیرو اخبار منتشر شده در پایگاه خبری www.adliran.ir مبنی بر شفاف سازي در خصوص پروژه نگين پرديس به استحضار می رساند پيرو نامه هاي شماره ق/۱/۰۲/۱۶ مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۱و ص/۱/۰۲/۲۹۶مورخ۱۴۰۲/۰۷/۱۹عليرغم طرح ادعاهاي واهي پس از امضاي صورتجلسه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۵ از سوي مديرعامل، اعضاي هيات مديره و وکيل شرکت محکوم له که منجر به تطويل روند قضايي و بعضا اخذ استعلامات از مراجع ذربط گرديد با پيگيري مستمر وکيل محترم و مديريت امور حقوقي اين شرکت و ضمن رد اين ادعاها توسط مرجع قضايي و تاييد اعتبار صورتجلسه صلح و سازش تنظيمي نهايتا ابلاغيه شماره۱۴۰۲۶۸۱۰۰۰۵۹۹۴۰۳۰۲مبني بر واريز مبلغ نيم عشر اجرايي در تاريخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۱ به اين شرکت ابلاغ گرديد. با عنايت به تامين وجه صورت پذيرفته، پس از واريز اين مبلغ، پيگيري از اجراي احکام جهت اجراي صورتجلسه صلح و سازش ادامه خواهد يافت.
بازگشايي #تپسی
به اطلاع مي‌رساند؛ نماد معاملاتي شركت پيشگامان فن آوري و دانش آراميس (تپسي۱)، پس از رفع تعليق نماد معاملاتي، وفق ترتيبات مندرج در دستورالعمل اجرايي نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس ايران، با محدوديت دامنه نوسان قيمت امروز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۱، آماده انجام معامله مي‌باشد.
مديريت عمليات بازار فرابورس ايران
در پایان مجمع #بموتو به ازای هر سهم ۴۱ تومان سود نقدی تقسیم شد.
#آسیاتک گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۴,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور لزوم مخارج سرمايه اي در پروژه هاي ديتاسنتر و فيبر نوري و اصلاح ساختار مالي و نسبت حقوق مالکانه، عدم خروج نقدينگي و ساير موارد و همچنين استفاده از معافيت مالياتي براساس مفاد بند (ه) تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۱ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده
مجوز افزایش سرمایه ۱۹ درصدی #دسانکو از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، صادر شد.
#آسیا به استحضار می رساند بنا بر گزارشهای واصله به یکی از بیمه گذاران این شرکت بنام پترو پالایش آذران صنعت بار ثاوا در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۹ براثر حریق و انفجار ، خسارتی وارد شده است که توسط کارشناسان این شرکت و کارشناسان رسمی دادگستری و نیز ارزیابان رسمی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در حال بررسی بوده که نتایج آن متعاقباً اعلام خواهد شد. لــذا ضمن اطلاع رسانی تاکید می گردد براساس مقررات حاکم و روش های مدیریت ریسک به میزان ۵۹ درصد واگذاری اتکائی صورت گرفته و در صورت قطعی شدن شرایط پوشـش بیمه نامـه ، حداکـثر خسـارت سهم نگهداری شرکت بیمه آسیا به میزان ۱۸۵ میلیارد تومان خواهد بود
مجوز افزایش سرمایه ۱۰۰% #سیتا از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی و انباشته صادر شد

بتا سهم

#کدال_نگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *