افزایش سرمایه در #فخاس

گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۲۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۶۸,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور جهت تکميل پروژه هاي سرمايه اي در دست اجرا ، تامين وجوه مورد نياز جهت مشارکت در افزايش سرمايه شرکت تهيه و توليد مواد معدني شرق فولاد خراسان (شرکت فرعي) ، جبران بازيافت مخارج انجام شده سنوات قبل و اصلاح ساختار مالي که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۱ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده
شفاف سازی در #ثرود
این شرکت نسبت به انعقاد قرارداد مشارکت در ساخت پروژه مسکونی در شهر جدید بهارستان اصفهان در زمینی به مساحت ۶۷۸۴ مترمربع به طرفیت شخص حقیقی اقدام نموده است . آورده شرکت مشتمل بر هزینه های ساخت ، نظارت ، طراحی و پروانه ساختمانی و آورده طرف مقابل زمین می باشد . قدرالسهم این شرکت بالغ بر ۸۸% و قدرالسهم شریک به میزان ۱۲% بوده و پروژه با سطح زیر بنای ۱۸۷۲۰متر مربع و با فرض ۳طبقه روی همکف به انظمام یک طبقه زیر زمین مورد توافق اولیه قرار گرفته است .لازم به ذکر است در حال حاضر با توجه به عدم اخذ پروانه ، سطح زیر بنا و متراژ دقیق خالص پروژه مشخص نمی باشد . همچنین به استحضار می رساند قرارداد مذکور هیچ گونه اثر سود و زیانی برای سال مالی جاری منتهی به ۱۴۰۳/۰۶/۳۱ نداشته و اثرات مالی آن در سال های مالی آتی و از طریق گزارشات تفسیری دوره ایی منتشر و به اطلاع بازار خواهد رسید .
#تپمپی پروژه الکترو پمپ های اب صفه انتقال اب از دریای عمان به اصفهان توسط شرکت پمپیران یکی از شرکتهای گروه می باشدبا توجه به میزان اهمیت مبنای قرارداد نسبت به مبلغ فروش شرکت صنایع پمپیران رده افشا ب می باشد
#اوان    با عنایت به رأی هیات تجدید نظر بیمه به شماره ۰۲۲۰۰۱۰۶۶۶۳ مورخ ۲۲/۰۱/۱۴۰۲ و همچنین مجوز اداره کل سازمان تأمین اجتماعی به شماره ۴۶۴۵۴/۱۴۰۲/۸۸۴۰ مورخ ۲۳/۰۸/۱۴۰۲ به استحضار می رساند حق بیمه قرارداد ۸۹۰۸/۹۷ مورخ ۰۱/۱۰/۱۳۹۶ فیمابین با شرکت ارتباطات سیار ایران با موضوع “تأمین محتوا و ارائه خدمات دیجیتال” بر اساس بازرسی از دفاتر قانونی شرکت و رعایت بند۲-۱۴ بخشنامه تنقیح و تلخیص ضوابط بیمه ای مقاطعه کاران با اعمال نرخ صفر منظور و مفاصاحساب بیمه بدون پرداخت هیچ هزینه ای اخذ گردیده است. به اطلاع سهامداران محترم می رساند میزان کارکرد قرارداد مذکور، مبلغ ۱٫۷۷۹٫۲۴۹٫۱۹۶٫۶۰۰ ریال و مدت زمان قرارداد از تاریخ ۰۱/۱۰/۱۳۹۶ الی ۳۱/۰۲/۱۳۹۹ بوده است. لازم به ذکر است قرارداد شماره ۹۶۶ با شرکت ارتباطات سیار ایران که از تاریخ ۰۱/۰۲/۱۳۹۳ الی ۳۰/۰۹/۱۳۹۶ با همان موضوع ” تأمین محتوا ” بوده است، پیشتر توسط تأمین اجتماعی با اعمال ضریب حق بیمه بر قرارداد و عدم رعایت قرار صادر شده هیات تجدید نظر، بدهی بیمه ای تعیین و ابلاغ گردیده بود که البته پیگیری های مربوطه نسبت به اعتراض وحذف بدهی بیمه ای نیز در حال انجام می باشد.
#فروژ
 پیشنهاد هییت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت صنایع فرو آلیاژ ایران
درصد افزایش سرمایه: ۱,۹۳۶ درصد
محل تامین افزایش سرمایه: سود انباشته ،مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها
#شپدیس محدودیت مصرف گاز و کاهش ظرفیت تولید
#میدکو سرمایه را ثبت کرد
 بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۸  و صورتجلسه هیئت مدیره مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۴ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۱۴۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۶۰۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال ، میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال ) در در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۱ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.
افزایش سرمایه ۵۳ درصدی #فارس از محل سود انباشته مورد تائید حسابرس قرار گرفت.
#کلر پارس اجرای عملیات نوسازی واحد پرکلرین از تاریخ ۲۱آذرماه ۱۴۰۲ بمدت ۱۰روز
افزایش سرمایه #غپینو مورد تایید حسابرس قرار گرفت
قرارداد ۹۶۴ میلیارد تومانی در #فاراک 
ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات دفنی توربین بادی، ملحقات و بالابر 
مبلغ قرارداد  ۹,۶۴۳,۴۹۷ میلیون ریال 
نحوه تسویه  مطابق ماده ۴ تا میزان ۵۰ درصد به صورت نقد و مابقی از طریق واگذاری ملک خواهد بود همچنین ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد به عنوان پیش پرداخت در قبال ارایه ضمانت نامه بانکی معتبر، ۷۰ درصد آن به تناسب پس از تحویل هر دستگاه برج و ملحقات و ۱۰ درصد باقی مانده پس از تحویل برج ها در سایت مورد نظر پرداخت خواهد شد. 
شرح جزئيات قرارداد  بر اساس ابلاغیه شماره ۴۰۲/۳۶۸۰ مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۱ به پیوست قرارداد منعقده فی مابین این شرکت و شرکت فن آوران انرژی پاک در خصوص ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات دفن توربین بادی و ملحقات ارسال می گردد . مبلغ قرارداد برابر با ۲۳،۳۰۰،۰۰۰ یورو ( معادل ۹،۶۴۳،۴۹۷ میلیون ریال ) بوده که بر اساس تبصره ۱ ماده ۴ قرارداد با میانگین هفتگی نرخ خرید و فروش حواله ارزی یورو در سامانه نیما به قیمت هر یورو ۴۱۳،۸۸۴ ریال تسعیر گردیده است. لازم به ذکر است که مدت اجرای پیمان از تاریخ شروع قرارداد ۱۸ ماه شمسی می باشد.
#شاراک در ۶ماهه  تلفیقی حسابرسی شده به سود ۲۲۰۷ ریالی رسیده است
مجوز افزایش سرمایه ۱۰۰%  #بکابل از محل انباشته صادر شد
مجوز افزایش سرمایه ۵۴%  #کفپارس از محل سود انباشته صادر شد
مجوز افزایش سرمایه ۷۹%  #فالوم از محل سود انباشته صادر شد
مجوز افزایش سرمایه ۳۵%  #ولساپا از محل سود انباشته صادر شد  موضوع افزایش سرمایه: افزایش حجم تسهیلات اعطایی به مشتریان جهت خرید خودرو و سایر کالاها
مجوز افزایش سرمایه ۹۶۰%  #شلعاب  از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها  صادر شد
#ونیرو با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-02A-153 مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۳ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۴ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس خيابان شيخ بهايي جنوبي ، شهرک والفجر، خيابان ايران شناسي ، خيابان نهم ، پلاک۶ – مرکز همايش ها و ساختمان سازمان مديريت صنعتي برگزار میگردد حضور بهم رسانند.
ب– دستور جلسه : 
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه
#وبملت  به مجمع دعوت کرد
 با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-02A-105 مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۰۸:۰۰ روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس خيابان پاسداران، پايين تر از چهارراه فرمانيه، خيابان شهيد نوريان، پلاک ۱۱ برگزار میگردد حضور بهم رسانند.
ب– دستور جلسه : 
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه
#وکغدیر قرارداد باطله برداری و استخراج سنگ آهن 
تاريخ شروع/ برگزاري مناقصه  ۱۴۰۲/۰۹/۲۵ 
شرح موضوع مناقصه و فرآيند آن  قرارداد باطله برداری و استخراج سنگ آهن به میزان تقریبی ۱٫۸۵ میلیون متر مکعب مربوط به معدن سنگ آهن گزستان، اساس اسناد منافصه یه متاقضیان واجد شرایط واگذار می شود.
#شتهران
 پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت داروسازی تهران شیمی
درصد افزایش سرمایه: ۳۳۰ درصد
محل تامین افزایش سرمایه: سود انباشته
#ونوین در گزارش ۶ماهه  تلفیقی به سود ۱۱۲۷ ریالی رسیده است کل سود تلفیقی سال قبل ۱۴۴۸ ریال بوده است
تجدیدی ها یکی یکی می آیند
#شصدف  درصد افزایش سرمایه: ۵۲۸ درصد
گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۷۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۴,۴۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته ،مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور جبران مخارج سرمايه گذاري وخريد دارايي ثابت ازمحل منابع داخلي شرکت درگذشته، حفظ سيستم تقسيم سودفعلي و ممانعت ازخروج وجه نقد وکاهش هزينه هاي مالي که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۱ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده
تيسا کيش از زیرمجموعه های #ثاخت در ۱۲ماهه به سود ۱۲۶۶ میلیارد ریالی رسیده است
#البرز با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-02A-167 مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۹ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۲ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس خيابان شريعتي- بالاتر از خيابان دستگردي(ظفر)- نبش کوچه آبان- شماره ۱۳۲۰- طبقه ششم برگزار میگردد حضور بهم رسانند.
ب– دستور جلسه : 
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه
#ثتران  و فروش دارایی
  فروش بخشی از واحدهای زون D پروژه مرکز شهر اندیشه 
تاريخ انعقاد قرارداد  ۱۴۰۲/۰۹/۲۲ 
طرف قرارداد  شرکت گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا(سهامی خاص) 
مبلغ قرارداد  ۱,۳۱۸,۴۳۲ میلیون ریال 
نحوه تسویه  ۵۲۷,۳۷۳میلیون ریال هنگام عقد قرارداد , ۵۹۳,۲۹۵میلبون ریال طی اقساط ۱۲ ماهه در ۴ قسط, ۱۳۱٫۸۴۳میلیون ریال زمان تحویل ۶۵٫۹۲۱ میلیون ریال هنگام انتقال سند 
شرح جزئيات قرارداد  فروش بخشی از واحدهای زون D پروژه مرکز شهر اندیشه
#اردستان  با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-02A-157 مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۳ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۳ در استان اصفهان ،شهر اردستان به آدرس در محل کارخانه سيمان اردستان واقع در کيلومتر ۶۵ جاده اصفهان اردستان برگزار میگردد حضور بهم رسانند.
ب– دستور جلسه : 
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه

 

بتا سهم

#کدال_نگر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *