#بازار

در حالی به استقبال آخرین روز کاری هفته می رویم که میانگین ارزش معاملات خرد روزانه طی هفته ای که گذشت کمتر از ۴٫۵ همت بود و شاخص کل با شیب ملایم در حال از دست دادن ارزش خود بوده است . در این مدت وضعیت شاخص هموزن کمی بهتر از شاخص کل بود که نشان از نظاره گر بودن پول های بزرگ و رفتن همان اندک پول خرد ها به سمت تک سهم ها و سهم های پروژه ای است . با توجه به مسیر پیش روی شاخص کل، به نظر می رسد اگر حمایت همه جانبه از بازار صورت نگیرد و این اصلاح فرسایشی شود، رفته رفته فشار فروش نیز افزایش یابد.

اما بازار امروز …

با بالا گرفتن مجدد تنش های سیاسی و همچنین جو کلی آخر هفته، به نظر می رسد نمی توان از فروشندگان امروز خرده گرفت . احتمالا امروز کمی فشار فروش در بازار بیشتر خواهد شد و اگر حمایتی از بازار رخ ندهد اصلاح عمق تری خواهیم داشت . این اصلاح عمیق می تواند شرایط را برای خرید سهام بنیادی فراهم کند.

#هشت_صبح   #بازار  #تحلیل_قبل_از_بازار

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید. ارزش معاملات خرد. بورس. کدال. سهام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *