#غمارگ  به استناد بند ۷ ماده ۱۳مکرر ۲ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس ایران به اطلاع مي‌رساند؛ با توجه به نیاز به بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر ، نماد معاملاتی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۴ تعلیق می گردد.

افزایش سرمایه ۱۳۵ درصدی #دماوند از محل سود انباشته مورد تائید حسابرس قرار گرفت.
قرارداد جدید در #کیسون 
جرای بخشی از پروژه مجتمع مسکونی الاخوه واقع در عامریه بغداد 
تاريخ انعقاد قرارداد  ۱۴۰۲/۱۰/۱۲ 
طرف قرارداد  شرکت آثارالورکاء 
مبلغ قرارداد  ۷,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال 
نحوه تسویه  پیمانکار (مدیر پیمان) مطابق قرارداد و متناسب با پیشرفت کار، صورت وضعیت ماهانه ارائه می‌نماید و کارفرما خالص صورت وضعیت را به پیمانکار (مدیر پیمان) پرداخت نموده و کارکرد تسویه می‌شود. 
شرح جزئيات قرارداد  به موجب این قرارداد، مدیریت اجرای یک چهارم از واحدهای مسکونی سهم شرکت آثارالورکاء (یکی از شرکای سرمایه‌گذار در پروژه سرمایه‌گذاری الاخوه عراق)، به شرکت کیسون ارجاع شده است. سایر جزئیات مرتبط با سابقه و ساختار سرمایه‌گذاری و آخرین وضعیت کل پروژه، قبلاً در اطلاعیه به شماره پیگیری ۱۰۹۰۵۲۶ و نامه توضیحی ضمیمه آن به شماره ۱۱۸۰۰/۰۱۰۱/۱۴۰۲، در سامانه کدال منتشر شده است. مبلغ قرارداد عبارت است از ۵٫۵% مبلغ کل هزینه‌های انجام شده برای اجرای پروژه و با توجه به اینکه برآورد فعلی هزینه اجرای بخش واگذار شده پروژه، حدود ۲۷۶ میلیون دلار است، مبلغ پیمان در شرایط فعلی، ۱۵ میلیون دلار (حدود ۷٫۵۰۰٫۰۰۰ میلیون ریال) برآورد می‌شود.
#رتاپ به اطلاع سهامداران گرامی می رساند اخذ مجوز افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۹٫۰۰۰ میلیارد ریال به ۱۰٫۰۰۰ میلیارد ریال از محل سود انباشته به دلیل عدم صدور مجوز توسط بانک مرکزی از دستور رسیدگی سازمان بورس و اوراق بهادار خارج شده است.بدیهی است بعد از اخذ مجوز بانک مرکزی مراتب از طریق سامانه کدال به اطلاع سهامداران محترم خواهد رسید.
#وکغدیر مزایده عمومی معادن و محدوده های اکتشافی جنوب کرمان 
تاريخ شروع مزايده: ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ 
طرف برگزارکننده  اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان 
شرح مزايده (شامل تصريح شركت در آن و نه نتيجه)  برگزاری مزایده عمومی معادن و محدوده های اکتشافی جنوب کرمان، درخواست اکتشاف، پروانه اکتشاف، .پروانه بهره برداری و گواهی کشف
مهم برای بانک #دی
احتراماً پیرو اطلاعیه منتشره در سامانه کدال مورخ ۰۳‏/۰۳‏/۱۴۰۲ در ارتباط با ملک موسوم به کوهستان پارک شادی مشهد به استحضار سهامداران محترم می‌رساند؛ بر اساس مفاد ماده۲ قرارداد شماره ۱۹۱۱‏/۱۱‏/ب‌د‏/۲۵ مورخ ۲۸‏/۱۲‏/۱۴۰۲، ملک موصوف توسط هیأت ۱۲ نفره کارشناسان رسمی دادگستری مورد بازدید و به مبلغ ۳۸,۵۰۰ میلیارد ریال ارزشگذاری گردید. این مبلغ به عنوان قیمت قطعی معامله، مورد توافق طرفین قرار گرفت. همچنین فرآیند ارزیابی کارشناسی املاک معوض در دست اقدام و حداکثر تا تاریخ ۱۵‏/۱۱‏/۱۴۰۲ تحویل نهایی خواهد شد. آثار مالی و اسناد حسابداری در ارتباط با تحقق موضوع این قرارداد پس از تایید حسابرس رسمی بانک، ثبت و گزارش خواهد شد. از آنجایی که بهای ملک مزبوردر دفاتر بانک معادل مبلغ ۹۵۰ میلیارد ریال به ثبت رسیده است، سود حاصل از تحقق این قرارداد، تاثیر قابل توجهی در کاهش زیان انباشته بانک به همراه خواهد داشت.
شفاف سازی در #فروی
با توجه به الزامات شرکت محترم گاز، مبنی بر کاهش تدریجی گاز مصرفی ، این شرکت تابع الزامات یاد شده مصرف خود را کاهش داده است و با توجه به اینکه بخش اعظمی از گاز مصرفی روزانه جهت تولید اکسید روی بوده است، تولید این محصول در شرایط فعلی متوقف شده است. شایان ذکر است میانگین تولید روزانه این محصول حدود ۵۵ تن و ارزش فروش این مقدار ۱۲٫۱۰۰ میلیون ریال برآورد می گردد. مقدار تولید این محصول تا پایان مهر ماه سال جاری در تولید شمش روی مصرف گردیده و از آبان ماه سال جاری به دلیل نوسانات نرخ جهانی فلز روی ، اکسید روی جهت استفاده در تولید یا فروش به عنوان محصول نهایی در شرایط فعلی تلقی می گردد.
توسعه برق غدير اوکسين از زیرمجموعه های #وغدیر در ۱۲ماهه به سود ۳۵۳۷ میلیارد ریالی رسیده است
#لکما به استـــحضــــار می رساند که این شرکت در تــاریــخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۲ در مناقصه “شماره ۰۲-۱۴۰۲۰۹۲۵” شرکت نقش اول کیفیت با موضوع خرید راک رکتیفایر INDOOR یکپارچه شرکت نموده که پس از بازگشایی اسناد مناقصه طی فرآیند قانونی، در صورتیکه نتیجه نهایی مشخص و ابلاغ گردد، موضوع بدون فوت وقت به اطلاع سهامداران و ذینفعان محترم خواهد رسید.
مهم برای #پارسان 
گروه گسترش نفت و گاز پارسيان در گزارش ۱۲ماهه به سود ۷۳۴۴ ریالی رسیده است
حضور در مناقصه در #مرقام
مناقصه دو مرحله ای خرید ۲۰٫۰۰۰ دستگاه پایانه فروش سیار به همراه نرم افزارها و متعلقات مربوطه
قرارداد جدید در #فاراک
بر اساس ابلاغیه شماره ۱۴۰۲/۸۶۵/۴۱۴۴۴۰ مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۱ شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب (سهامی خاص) این شرکت برنده مناقصه فروش یک قلم GATE VALVE به مبلغ ۳۳۹٫۰۰۰ میلیون ریال گردیده است. مدت زمان اجرای پروژه ۱۲ ماه از زمان انعقاد قرارداد می باشد.
#ثجنوب در گزارش ۱۲ماهه  حسابرسی شده به سود ۱۶۳۸ ریالی رسیده است
#فنوال  با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-93A-183 مورخ ۱۳۹۳/۱۲/۲۷  بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۹  افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۳,۳۹۱,۷۳۵ میلیون ریال به‌مبلغ ۵,۰۸۷,۶۰۳ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۱۶۹۵۸۶۸ میلیون ریال ، میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال ) در در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۱ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.
#فروی به استناد ماده ۱۲ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در فرابورس ایران به اطلاع مي‌رساند با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی حداکثر به مدت ۲ روز کاری متوقف می گردد.
بدیهی است ناشر موظف به رفع ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده می باشد.
افزایش سرمایه ۲۰ درصدی #غشهداب از محل سود انباشته مورد تائید حسابرس قرار گرفت.
#زکشت احتراما، به اطلاع سهامداران محترم می رساند با اقدامات صورت گرفته ، سالن نگهداری گوساله های نوزاد شرکت کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت(سهامی عام) ، به ظرفیت ۲۰۰راس به بهره برداری رسید. با بهره برداری از سالن مذکور انتظار می رود که با کاهش بیماری ها و بهبود در وزن گیری روزانه گوساله های نوزاد ، تلفات حدود ۲ % ( معادل حدودا ۱۰۰ راس دام)کاهش یابد.
#البرز با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-02A-167 مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۹ و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۲ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۳۵,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۴۶,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال  ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۴,۹۰۰,۰۰۰ میلیون ریال، از محل سود انباشته مبلغ ۴,۱۰۰,۰۰۰ میلیون ریال، از محل اندوخته مبلغ ۲,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال، ) ، مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام از تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳ لغایت تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
#شصفها پاییز متفاوت و خوبی داشت و آذر به فروش ۶۲۹۵  میلیارد ریال بود و ۹ ماهه به عدد ۵۲۸۲۸    میلیارد ریالی رسیده است که در مدت مشابه قبل این عدد  ۳۶۵۷۵  میلیارد ریال بود.  ۶ ماهه به عدد ۳۳۹۰۸   میلیارد ریالی رسیده  بود و رشد خوبی داشت
#حپارسا  جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۱۰:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس خيابان شيخ بهايي جنوبي- جنب مسجد بقيه الله- سالن اجتماعات صدرا برگزار میگردد
#کحافظ افزایش سرمایه میدهد
گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۵,۱۴۱,۲۳۴,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۰,۱۴۱,۲۳۴,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالي،استفاده از معافيت مالياتي و همچنين جهت جلوگيري از خروج نقدينگي و در نتيجه بهبود عمليات شرکت که در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

 

بتا سهم

#کدال_نگر

نحوه انجام معاملات اوراق بهادار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *