افزایش سرمایه #حکشتی از انباشته 

 گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۵۷,۷۲۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۸۲,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور جبران مخارج سرمايه اي که در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

 

#اخابر و تامین مالی
زمینی واقع در شهرک والفجر
مبلغ بدهی۳۵,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال
نرخ۲۳ درصد
شیوه بازپرداختدوره عمر اوراق ۴ ساله میباشد و مقاطع پرداخت های مرتبط با اوراق اجاره هر ۳ ماه یکبار از تاریخ انتشار اوراق میباشد.
طول دوره بازپرداخت۴۸ ماه
شرح شامل محل كاربرد و برنامه شركت در مورد بدهيانتشار اوراق اجاره در راستای تامین مالی
#لخزر
پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت صنعتی پارس خزر
درصد افزایش سرمایه: ۳۰۰ درصد
محل تامین افزایش سرمایه: سود انباشته
ava.agah.com
افزایش سرمایه ۵۲۸ درصدی #شصدف از محل سود انباشته و مازاد تجدید ارزیابی دارایی هامورد تایید حسابرس قرار گرفت.
افزایش سرمایه ۱۸۹۰ درصدی #وبرق از محل سود انباشته، مورد تائید حسابرس قرار گرفت.
#ولساپا و شفاف سازی
دلیل عمده نقل و انتقال زمین و ساختمان بابت حذف بند گزارش حسابرسی خدمات بیمه ای رایان سایپا مربوط به برگشت اسناد رسمی مالکیت عرصه و عیان انتقال یافته به شرکت لیزینگ رایان سایپا در سنوات قبل (به منظور انتشار اوراق صکوک) می باشد. در سنوات قبل اسناد مالکیت به شرکت لیزینگ رایان سایپا منتقل شده است ولی اسناد مالی بابت این موضوع صادر نگردیده بود. لذا مبالغ به ارزش دفتری ثبت دفاتر شده است. لازم به توضیح است از بابت این نقل و انتقال سودو زیان در دفاتر شناسایی نمی گردد.شرکت در نظر دارد در جهت رعایت الزامات بانک مرکزی جمهوری اسلامی پس از تصویب هیئت مدیره ملک مزبور را از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.
#فزرین
طرح بهره برداری از معدن اوشک
زمان شروع طرح / پروژه۱۴۰۲/۱۱/۰۹
مدت اجراي طرح / پروژه۱۰ سال
بهاي تمام شده طرح / پروژه۲,۷۸۹,۰۰۰ میلیون ریال
نتايج مورد انتظار
محصولات حاصل از بهره برداري از طرح/ پروژه جديدسرب و روی
ظرفيت اسمي محصول۱۸۴۰۰ تن سالانه
ظرفيت عملي بهره برداري از محصول۱۸۴۰۰ تن سالانه
شرح (شامل جايگاه محصول در درآمد فروش شركت)درآمد حاصل از استخراج این معدن طی مدت ۱۰ سال مبلغ ۰۰۰ر۲۳۲ر۴ میلیون ریال برآورد میشود با سود ناویژه به مبلغ ۰۰۰ر۴۴۳ر۱ میلیون ریال و ۳۴% حاشیه سود
#حپترو مصوبه ۷۹ کمیسیون معاملات مبنی بر بازگشایی پاکات مزایه ۱۶ دستگاه تانکر و یک دستگاه تیغه مستعمل در چهارصدو هفتادو هفتمین جلسه هیات مدیره مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۹ شرکت مطرح و با توجه به پایین بودن قیمت های اعلامی نسبت به قیمت کارشناس دادگستری ، مقرر شد تا بر اسا ماده ۳۳ ایین نامه معاملات شرکت نسبت به برگزاری مجدد مزایده و تشریفات ان اقدام گردد
#فولای به افزایش سرمایه می‌رود
 عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-02A-217 مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۸ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۱ در استان يزد ،شهر اشکذر به آدرس جاده اختصاصي فولاد آلياژي ايران روبروي نيروگاه خورشيدي برگزار میگردد حضور بهم رسانند.
ب– دستور جلسه :  
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه
قرارداد  ۲۰۰ میلیارد تومانی #بالبر
فروش کابل فشار متوسط
تاريخ انعقاد قرارداد۱۴۰۲/۰۹/۲۷
طرف قراردادمجتمع فولاد بافق
مبلغ قرارداد۲,۰۳۳,۷۴۷ میلیون ریال
نحوه تسویه۶۰% پیش پرداخت مابقی بعد از حمل
شرح جزئيات قراردادفروش کابل فشار متوسط واحدهای فولاد سازی و احیا مگامدول و نورد
#غمارگ  پیرو تعلیق نماد معاملاتی، موضوع بند ۷ ماده ۱۳مکرر۲ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس ایران به اطلاع مي‌رساند؛ با توجه به عدم رفع ابهام، تعلیق نماد معاملاتی به استناد تبصره ۱ماده مذکور حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ ادامه می یابد.
#فبیرا سرکار خانم زهرا زارع مدیر محترم نظارت بر ناشران بازار پایه موضوع: افشای فوری در خصوص مزایده بخشی از ملک شرکت باسلام و احترام پیرو ابلاغیه مورخ ۰۷/۱۱/۱۴۰۲ شعبه اول اجرای احکام مدنی مجتمع قضایی شهید مطهری تهران در خصوص برگزاری مزایده بخشی از ملک شرکت پیرو رای ابلاغیه شعبه ۲۲۹ دادگاه عمومی حقوقی در خصوص پرونده حقوقی آرنوش گلی پور به استحضار می رساند، جلسه مزایده در ساعت ۸ صبح مورخ ۲۴/۱۱/۱۴۰۲ برگزار خواهد شد. به منظور حفظ و صیانت از اموال شرکت، اقدامات قانونی جهت اعاده دادرسی در مراجع قضایی و رفع توقیف ملک و همچنین توقف مزایده اموال شرکت از طرف شرکت در حال انجام و پیگیری بوده و در صورت حصول نتیجه اطلاع رسانی خواهد شد.
#فزرین  به استناد ماده ۱۲ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در فرابورس ایران به اطلاع مي‌رساند با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی حداکثر به مدت ۲ روز کاری متوقف می گردد.
بدیهی است ناشر موظف به رفع ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده می باشد.
#قمرو با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-02A-216 مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۸ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۳۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس شرکت واقع در خيابان نلسون ماندلا ( جردن ) – خيابان يزدان پناه – پلاک ۳۵ طبقه ۳ برگزار میگردد حضور بهم رسانند.
ب– دستور جلسه : 
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه
#کاما  ظهرنویسی سفته شرکت پویا زرکان آق دره به ارزش ۱۳۵ میلیارد ریال براي دریافت تسهیلات ۱۱۵ میلیارد ریال توسط آن شرکت
#تاپیکو به منظور بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر ، نماد معاملاتی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ تعلیق می گردد.
گروه مالی ملت از زیرمجموعه های #وبملت تا دی ۲۸۵۷۱۰۸۶ میلیون ریال و در دی ۷۰۱۹ میلیاردریال سود فروش سرمایه گذاری ها داشت
افزایش نرخ در #تکمبا  البته حجم  بالای فروش شرکت نیست
  کمباین برنج 
نرخ قبلي  ۵,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال 
نرخ جديد  ۸,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال 
 مشخصات محصول
مبلغ فروش محصول یا ارائه خدمت در سال مالی قبل  ۷۳,۰۶۴ میلیون ریال 
نسبت فروش محصول یا ارائه خدمت به كل درآمد شركت در سال مالی قبل  ۱٫۳۴ درصد 
شرح  به میزان ۵۱/۷ درصد محصول کمباین برنج افزایش قیمت داشته است
افزایش سرمایه در #غبشهر
اداره نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار با سلام و احترام در چارچوب ماده ۱۳ دستور العمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به استحضار میرساند، هیات مدیره شرکت صنعتی بهشهر (مصوبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۰) پیشنهاد افزایش سرمایه از محل سود انباشته به مبلغ حدودی ۵٫۵۰۰ میلیارد ریال را ارائه نموده است. لازم به ذکر است گزارش بازرس قانونی و طرح توجیهی مربوطه طی یک ماه آتی جهت اطلاع سهامداران محترم و ادامه روند دریافت تاییدات باقیمانده در سامانه کدال بارگذاری خواهد گردید.
امروز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ تعداد ۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم از سهام شرکت پارس فنر در نماد (#فنر) و نمونيک PSFZ1 در مرحله دوم به قيمت ثابت كشف شده در مرحله اول به ساير سرمايه‌گذاران عرضه مي‌شود.
📍دوره ثبت سفارش از ساعت ۱۲:۰۰ لغايت ساعت ۱۴:۰۰ مي‌باشد.
📍کليه درخواست‌هاي خريد جهت ورود سفارش مي‌بايست به قيمت ثابت و معادل ۸,۶۱۰ ريال مي‌باشد.
#وتوشه به مجمع می رود
با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-02A-230 مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۸ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۴:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس ميدان فردوسي -خيابان سپهبد قرني پلاک ۴۳ برگزار میگردد حضور بهم رسانند.
ب– دستور جلسه : 
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه

بتا سهم

#کدال_نگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *