#لوتوس تعهد پذیره نویسی و بازارگردانی اوراق اجاره شرکت مخابرات (نماد صخابر۶۱۱) – نرخ ۲۳درصد- کارمزد تعهدپذیره نویسی ۲۰۰و کارمزد بازارگردانی ۴,۰۰۰ جمعا برای چهار سال – تاریخ سررسید۱۴۰۶/۱۱/۱۴

افزایش سرمایه #ختور از محل سود انباشته مورد تائید حسابرس قرار گرفت.
مجوز افزایش سرمایه ۳۷درصدی #خزر از محل سود انباشته صادر شد
#واتی ملک میفروشد در راستاي اجراي بند ۱ گروه ب ماده ۱۳ دستورالعمل اجرايي افشاي اطلاعات شرکت هاي ثبت شده نزد سازمان در خصوص افشاي فوري اطلاعات با اهميت توسط ناشر، به استحضار مي رساند شرکت گروه سرمايه گذاري آتيه دماوند در نظر دارد نسبت به واگذاري یک قطعه ملک متعلق به خود را، از طريق مزايده عمومي و با شرايط مندرج در آگهي منتشره در روزنامه اقدام نمايد
#وبصادر با عنایت به اتمام مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه شماره DPM-IOP-02A-159 مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۳ و موافقت سازمان بورس واوراق بهادار مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه این شرکت به مدت ۳۰ روز و تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ تمدید گردید
#وبانک افزایش سرمایه می‌دهد
گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۲۷,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۵۰,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سایر اندوخته ها به منظور جبران مخارج سرمايه گذاري هاي انجام شده و اصلاح ساختار مالي شرکت که در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۱ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده
#دتولید و افزایش نرخ
به استحضار میرساند نرخ فروش یک محصول از تولیدات این شرکت به جهت پوشش هزینه های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و براساس مجوزات سازمان غذا و دارو افزایش یافته است. در صورت وجود تغییر با اهمیت در اطلاعات اعلام شده موضوع از طریق سامانه کدال به سهامدارن محترم اطلاع رسانی خواهد شد. لازم به ذکر است فروش محصول فوق نسبت به کل دارایی ها در سال مالی قبل حدود ۳٫۳۰ % ( سه و سی صدم درصد) و نسبت به کل درآمد فروش در سال مالی قبل حدود ۴٫۵۹ % (چهار و پنجاه و نه صدم درصد) می باشد.
#تملت در گزارش ۱۲ماهه به سود ۴۱۷ ریالی رسیده است
شرکت استحصال مواد معدني تخت سليمان از زیرمجموعه های #فزر در گزارش ۱۲ماهه به سود ۲۲۹۱۳ میلیارد ریالی رسیده است
#وآفری عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-02A-224 مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۸ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۶ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس ميدان آرژانتين. خيابان احمد قصير . کوچه ۱۷ (شفق) . پلاک ۵ برگزار میگردد حضور بهم رسانند.
ب– دستور جلسه :  
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه
توضیحات تکمیلی در #غمهرا
در حال حاضر گروه تولیدی مهرام با سهم تقریبی ۳۰ درصدی از بازار کچاپ رتبه اول و بعضا دوم را در اختیار دارد با راه اندازی خطوط فوق و با در نظر گرفتن نرخ فروش محصول کچاپ در حال حاضر چنانچه شرایط بازار فراهم باشد بالغ بر ۱۰۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال سهم فروش این محصولات خواهد بود که نسبت به خطوط قبلی ۷۰ درصد افزایش یافته است
#همراه پیرو مجمع نوبت اول مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۱ که به حد نصاب نرسید و با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-02A-142 مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۴ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۰۹:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس ميدان ونک-خيابان ونک-نرسيده بزرگراه کردستان-پلاک۱۰۶/۱-ساختمان ستاره ونک برگزار میگردد حضور بهم رسانند.
ب– دستور جلسه :  
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه
#خزامیا به افزایش سرمایه می‌رود
عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-02A-232 مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۱ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۴:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس سالن همايش آراد شرکت زامياد واقع در تهران – کيلو متر ۱۵ بزرگراه فتح (جاده قديم کرج) – بلوار گلستانک – خيابان زامياد – درب ورودي شماره ۴ زامياد برگزار میگردد حضور بهم رسانند.
ب– دستور جلسه :  
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه
#حپترو این شرک در نظر دارد تعدادی تانکر و تیغه ۲ و ۳ محور خود را با وضع موجود به صورت جمعی به فروش برساند
#فبیرا
با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره پیگیری ۱۰۶۴۵۳۹ با شماره مجوز DPM-IOP-02A-134 مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۳ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده ۱۴۰۲/۱۰/۱۰ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۱,۷۷۲,۷۳۲ میلیون ریال به‌مبلغ ۳,۶۰۰,۰۰۰ میلیون ریال  ، برای تحقق افزایش سرمایه بدین وسیله تعداد ۷۳۰,۹۰۷,۳۰۰  سهم به بهای هر سهم ۲۵۰۰ ریال برای پذیره نویسی عمومی عرضه میگردد. مهلت پذیره نویسی عمومی از تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۲  لغایت تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
بیمه #کوثر به مجمع افزایش سرمایه می‌رود
با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-02A-218 مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۸ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۰۹:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس خيابان وليعصر (عج) بالاتر از خيابان شهيد بهشتي جنب کوچه دلبسته هتل سيمرغ برگزار میگردد حضور بهم رسانند.
ب– دستور جلسه :  
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه
#خزر به افزایش سرمایه می‌رود
عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-02A-239 مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۱ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۰۹:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس کيلومتر ۱۵جاده قديم کرج حنب شرکت زامياد شرکت فنرسازي زر برگزار میگردد حضور بهم رسانند.
ب– دستور جلسه :  
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه
#کچاد نیروگاه خورشیدی می‌سازد
پيرو اطلاعيه منتشره در سامانه كدال بتاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۷ در خصوص عملیات احداث نیروگاه خورشیدی چادرملو به ظرفیت ۱۰۰ مگاوات در استان یزد به پیوست قرارداد منعقد شده با مشارکت شرکت مهندسی فرا نیرو و شرکت نورسان انرژی آریا با موضوع مهندسی ، تامین تجهیزات ، نصب ، اجرا و را ه اندازی نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۱۰۰ مگاوات در منطقه خضرآباد استان یزد در قالب EPC (بدون پنل و اینورتر ) ارسال می گردد. بر اساس قرارداد مذکور مبلغ کل قرارداد ۷،۹۱۷،۲۷۴ میلیون ریال می باشد . محل اجرای پروژه منطقه خضرآباد (کیلومتر ۱۴ جاده یزد -خضرآباد ) بوده و مدت زمان اجرای پروژه از تاریخ ابلاغ شروع تا تحویل موقت نیروگاه حداکثر ۱۹ ماه می باشد
#ونوین هم به افزایش سرمایه می‌رود
و محل برگزاری مجمع عمومی :با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-02A-231 مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۱ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۰۹:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس سالن هگمتانه هتل المپيک واقع در ضلع غربي مجموعه ورزشي آزادي برگزار میگردد حضور بهم رسانند.
ب– دستور جلسه :  
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه
#بترانس در دی با درامد خوب ۶۲۰۸ میلیارد ریالی مواجه بود و در آذر ۴۱۵۶ در آبان  ۳۶۹۰ و مهر ۱۹۷۰ میلیارد ریال فروش داشت . در ۱۰ماهه به عدد  ۳۶۲۱۸ و  ۶ ماهه  ۱۹۵۵۸  میلیارد ریال رسیده بود .
بانک #شهر   فروش ۳۴ رقبه از املاک مازاد بانک شهر با شرایط نقد، نقد و اقساط، نقد واقساط از طریق اعطای تسهیلات (اجاره به شرط تملیک)، نقد و تهاتر
#دماوند با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-02A-219 مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۸ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس شهرک غرب – فاز۲- خيابان هرمزان – خيابان پيروزان جنوبي – کوچه پنجم – پلاک ۷۴ – سالن همايش مجتمع آموزشي نيکوکاري رعد برگزار میگردد حضور بهم رسانند.
ب– دستور جلسه :  
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه
#تمحرکه از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۳/۶/۹/۱۲ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ ) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. لذا به نظر می رسد نوسان قیمت سهام شرکت طی روزهای معاملاتی اخیر بر مبناي تصميمات سرمايه گذاران و با توجه به عرضه و تقاضاي سهم در بازار مي باشد و اطلاعات نهاني افشاء نشده در اين خصوص وجود ندارد .
#لبوتان  تجدیدی شد
 پیرو گزارش منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزايش سرمايه از محل تجديد ارزيابي زمين به استحضار می رساند افزايش سرمايه از محل مازاد تجديد ارزيابي( طبقه زمين) به تاييد هيئت مديره رسيده و مراحل اجرايي آن در مرحله ارزيابي توسط کارشناسان رسمي دادگستري در دست پيگيري مي باشد. در صورت حصول نتيجه اطلاع رساني لازم طبق دستورالعمل حاکم بر شرکت هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار از طريق سامانه کدال صورت خواهد پذيرفت. بديهي است در صورت وقوع هرگونه رويداد با اهميت، مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرايي افشاي اطلاعات شرکت هاي ثبت شده نزد سازمان افشا مي شود.
#وصنعت  با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-02A-233 مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۱ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس تهـران، خيابـان وليعصر بالاتـر از جـام جـم ، خيابـان اسـتقلال، مجموعـه فرهنگـي ورزشـي تلاش، سـالن شـهيد آويني برگزار میگردد حضور بهم رسانند.
ب– دستور جلسه : 
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه
#حفاری و شفاف سازی سهم 
پیرو اطلاعیه شماره۶۰۹۳۶۳ مورخ ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ منتشره شده در سامانه کدال در خصوص پروژه مارون اسماری، مجری بخش سطح الارض پروژه مذکور شرکت پایندان بوده که با توجه به درصد پیشرفت و بررسی برنامه زمان بندی پروژه و هماهنگی های به عمل آمده با شرکت مجری و کارفرمای مربوطه این شرکت انجام بخشی از پروژه سطح الارض مارون را برعهده گرفته است که انعقاد قرارداد با شرکت لوله سازی اهواز به جهت انجام بسته احداث خط لوله بین واحد بهره برداری مارون ۱ تا بوستر امیدیه(خرید لوله) در بخش سطح الارض مارون می باشد. با توجه به اینکه تغییرات ایجاد شده در قرارداد پروژه مارون منوط به انعقاد الحاقیه با کارفرمای مربوطه و مجری بخش سطح الارض پروژه (شرکت پایندان) می باشد.
مهم از مجمع #وبشهر
بحث تجدید ارزیابی دارایی‌ها در دستور کار وبشهر است. این موضوع هم تمایل مجموعه و هم تکلیف دولت است.
افزایش سرمایه ۵۷ درصدی #وبهمن از محل سود انباشته، مورد تائید حسابرس قرار گرفت.
#غشهداب با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-02A-235 مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۱ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۰۹:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۵ در استان خراسان رضوي ،شهر مشهد به آدرس کيلومتر ۱۶ جاده قوچان بعد از نيروگاه توس ( شرکت صنايع مهتاب خراسان ) برگزار میگردد حضور بهم رسانند.
ب– دستور جلسه : 
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه
#غپونه  با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-02A-225 مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۸ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۰۹:۳۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۵ در استان خراسان رضوي ،شهر مشهد به آدرس کيلومتر ۱۶ جاده قوچان بعد از نيروگاه توس ( شرکت صنايع مهتاب خراسان ) برگزار میگردد حضور بهم رسانند.
ب– دستور جلسه : 
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه
#ولتجار فروش املاک مازاد شرکت واسپاری تجار ایرانیان
#غچین  احتراما به اطلاع می رساند پیروی طرح های توسعه و تکمیل سبد محصولات، هیات مدیره تصمیم به تولید و فروش تن ماهی با برند چین چین نموده که امید است بزودی محصولات تولیدی در سراسر کشور عرضه گردد. نظر به ورود آزمایشی به بازار این محصول و پروسه بازاریابی آثار سود و زیانی قابل تخمین نیست.

 

بتا سهم

#کدال_نگر

پذیره نویسی / پذیره نویسی / پذیره نویسی / پذیره نویسی / پذیره نویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *