#بازار ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

اولین روز کاری هفته را در حالی آغاز می کنیم که بازار در روز چهارشنبه حرف خاصی برای گفتن نداشت و یک مثبت به منفی را تجربه کرد . هر چند حجم فشار فروش چندانی در بازار وجود نداشت اما به واسطه عدم فروش بازارگردان ها و کاهش حجم معاملات , عملا بازار افت چندانی را تجربه نکرد و حتی رنج مثبت حاصل از خبر افزایش نرخ احتمالی خودرو ها در ابتدای سال آینده خیلی زود با عرضه ها پوشش داده شد .

در یک روز بین تعطیلی نمی توان انتظار خاصی از بازار داشت و احتمالا یک روز کم حجم را تجربه خواهیم کرد . در سایه حجم کم معاملات، بازار با هر نسیمی تغییر جهت می دهد . به نظر می رسد با توجه به خبر های خودرویی و احتمال افزایش نرخ ها در سال جدید، جو این گروه و کلیت بازار بهتر از هفته گذشته باشد و امروز منفی خاصی را تجربه نکنیم .

#واچ لیست_روزانه

در این بخش به بررسی تک سهم های چند صنعت می پردازیم :

#خودرویی : در گروه خودرویی #خزامیا مورد توجه بود و در دومین روز پس از برگشت از مجمع افزایش سرمایه با افزایش تقاضا همراه شد. زامیاد در بازار چهارشنبه با مقاومت کلیدی ۴۳۵ – ۴۴۰ تومانی درگیر شد و اگر موفق به تثبیت بالای این سطح شود روند صعودی جدیدی را با اهداف ۴۹۰ و ۵۵۰ تومان آغاز خواهد کرد رسیدن یک گزارش خوب ماهانه میتواند در روند حرکتی زامیاد موثر باشد.

#بانک : در گروه بانکی شاهد تحرکات مثبت در نماد #وپارس بودیم بالا رفتن حجم معاملات در نزدیکی کف حمایتی ۱۵۵ تومانی و تقویت سرانه خرید این ذهنیت را ایجاد میکند که و پارس در تلاش برای تغییر روند است با این حال سیگنال خرید در و پارس زمانی صادر می شود که وپارس بتواند با قدرت بالا از مقاومت ۲۰۰ – ۲۰۵ تومانی گذر .نماید در وپارس میتواند بحث واگذاری دارایی مطرح باشد.

#کانی در گروه کانیهای غیرفلزی #کهمدا همزمان با برگشت به تابلوی ،معاملات با افزایش تقاضا به قیمتهای درصد مثبت رسید؛ هر چند که حقوقیها او را عرضه کردند کهمدا پائین ترین P/E را در میان همگروهی های خود داشته و اگر برای امروز هم بتواند با تحرکات رو به جلو همراه شود، ضمن خروج از کانال نزولی مقاومت ۳۱۵ تومانی با آغاز روند صعودی میان مدتی اهداف ۴۵۰ تومانی را نشانه خواهد گرفت. در این گروه کفرا و کسرا هم گزینه های جالبی برای بررسی خواهند بود.

بازارگردان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *