رافي پارسيان از زیرمجموعه های #وپارس ۲ برابر سال قبل و معادل ۱۸۵۴ میلیارد ریال سود خالص داشت
 مجوز افزایش سرمایه ۱۴% #سپ از محل سود انباشته صادر شد
مجوز افزایش سرمایه ۱۱% #رتاپ از محل سود انباشته صادر شد
شفاف سازی در #فخوز
کارخانه تولید آهن اسفنجی زمزم۳
زمان شروع طرح / پروژه ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
مدت اجراي طرح / پروژه ۴ سال
بهاي تمام شده طرح / پروژه ۴۷,۵۳۰,۰۰۰ میلیون ریال
نتايج مورد انتظار
محصولات حاصل از بهره برداري از طرح/ پروژه جديد آهن اسفنجی
ظرفيت اسمي محصول ۱۷۶۰ هزار تن
ظرفيت عملي بهره برداري از محصول ۲۰۰۰ هزار تن
شرح (شامل جايگاه محصول در درآمد فروش شركت) محصول آهن اسفنجی ،محصولی میانی بوده است که بهره برداری از این کارخانه نیاز خرید آهن اسفنجی در تولید شمش فولاد به طور کامل مرتفع و همچنین مطابق اطلاعیه شماره پیگیری ۱۱۳۸۵۰۹ مورخ ۳۰ دی ۱۴۰۲مقدار فروش ۹۰۰ هزار تن در سال آینده پیش بینی شده است
مهم برای #وامید
افزایش سرمایه شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید ، از مبلغ ۹۶,۹۷۹,۷۴۲ میلیون ریال به مبلغ ۲,۶۵۸,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال معادل ۲,۶۴۱ درصد از محل سود انباشته و مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به تصویب هئیت مدیره رسیده است.بدیهی است انجام افزایش سرمایه یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.
#مرقام پشتیبانی دستگاههای خودپرداز GRG
تاريخ شروع مناقصه ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
طرف برگزارکننده بانک شهر
#تاصیکو ثبت کرد
با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-99A-051 مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۳۱,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۶۷,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۲۰۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال ، از محل اندوخته مبلغ ۱۶۵۰۰۰۰۰ میلیون ریال ، میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال ) در در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

شفاف سازی در #شیراز
احتراماً پیرو افشای اطلاعات مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۷و ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ در خصوص توقف تولید واحدهای عملیاتی (به جز واحدهای اسید نیتریک و نیترات آمونیوم) به دلیل محدودیت در مصرف گاز، به استحضار می رساند با اعلام شرکت گاز استان فارس مبنی بر رفع محدودیت در مصرف گاز، فرایند تولید در واحد های تولیدی این شرکت مجدداً شروع گردید.

شایان ذکر است عملیات تعمیرات اضطراری واحدهای تولیدی که با استفاده از فرصت پیش آمده شروع گردیده بود نیز با موفقیت خاتمه یافت. مزید استحضار برنامه تولید سال ۱۴۰۲ بر مبنای ۳۳۰ روز تولید لحاظ و معادل ۳۵ روز جهت توقفات غیر معمول و تعمیرات اضطراری در نظر گرفته شده بود. با عنایت به مراتب اعلام شده و نظر به بارگذاری گزارش فعالیت ماهانه دوره ۱ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۱۱/۳۰بر روی سایت کدال، این شرکت طی دوره گزارشگری مذکور موفق به تولید بیش از ۳ درصدی نسبت به برنامه عملکرد و ۵ درصدی نسبت به دوره مشابه گردیده و پیش بینی می گردد طی روزهای باقی مانده تا پایان سال نیز بتواند برنامه عملکرد تولید خود را بهبود بخشد.

#سبجنو سرمایه را ثبت کرد
با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-02A-207 مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۶  بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴  افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۳۹۲,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۲,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۱۱۳۴۶۹ میلیون ریال ، از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها مبلغ ۱۴۹۴۵۳۱ میلیون ریال و میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال ) در در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است
#شهر شرکت گروه مالی شهر (سهامی عام) در نظر دارد نسبت به فروش ۵ واحد مسکونی با موقعیت اداری واقع در سعادت آباد تهران با شرایط تماماً نقد و به صورت یکجا از طریق مزایده
#بوعلی احتراماً در راستای ایفای تعهدات این شرکت و رعایت دستورالعمل افشای شرکت ها ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار، در خصوص بدین وسیله به استحضار می رساند با توجه به محاسبات صورت گرفته افزایش نرخ های مذکور تاثیر با اهمیتی در عملکرد سال جاری شرکت ندارد
#فاما و ملک کارخانه نوآوری
توافق نامه مهلت اجرای تخلیه ملک آما یک فی ما بین شرکت صنعتی آما و شرکت کارخانه نوآوری هم آوا تا پایان سال ۱۴۰۳
#سنوین قرارداد منعقده به شماره ۲/س/۱۴۰۲ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ فی مابین آقای علی اسلامی بیدکلی بعنوان فروشنده و شرکت سرمایه گذاری اقتصاد نوین (سهامی عام) بعنوان خریدار که طی آن تعداد ۴۹،۹۰۰،۰۰۰ حق تقدم استفاده نشده ناشی از افزایش سرمایه شرکت کارگزاری تامین سرمایه نوین از مبلغ ۱،۰۰۰ میلیارد ریال به ۲،۰۰۰ میلیارد ریال (مصوب مجمع عمومی فوق العاده آن شرکت مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۷) به مبلغ کلی ۱۲۰،۷۰۶،۳۰۳،۶۰۰ ریال (شامل مبلغ ۷۰،۸۰۶،۳۰۳،۶۰۰ ریال بابت انتقال حق تقدم ها و مبلغ ۴۹،۹۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال بابت مبلغ اسمی سهام موضوع افزایش سرمایه) از فروشنده به خریدار انتقال می‌یابد. شایان ذکر است انجام این نقل و انتقال منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار می‌باشد.
#غگلپا با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-02A-269 مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۹ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۳۶۹,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱,۱۸۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۸۱۱۰۰۰ میلیون ریال ، میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال ) در در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.
#خراسان در اجرای ماده ١٣ دستورالعمل افشای اطلاعات شرکتهای ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به استحضار می‌رساند طبق اعلام شرکت گاز استان خراسان شمالی و برقرار گردیدن گاز خوراک و سوخت، واحد آمونیاک از ساعت ١٥روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/١٢/۱۹در مدار تولید قرار گرفت. در خصوص واحد کریستال ملامین اقدامات فنی و عملیاتی جهت راه‌اندازی در حال انجام می‌باشد و به محض به بهره‌برداری رسیدن و برقراری تولید، مراتب بلافاصله به استحضار سهامداران محترم خواهد رسید.
#وشهر فروش ۵ رقبه از املاک مازاد بانک شهر با شرایط نقد، نقد واقساط از طریق اعطای تسهیلات (اجاره به شرط تملیک) – مزایده ۱۴۰۲/۱۹
شفاف سازی در #شپدیس
احتراماً، بازگشت به نامه سازمان بورس و اوراق بهادار به شماره پیگیری ۱۱۶۴۱۰۱ مورخ ۱۵/۱۲/۱۴۰۲ و اطلاعیه منشر شده در سامانه کدال توسط شرکت مبین انرژی خلیج فارس (سهامی عام) به شماره ۱۱۶۴۱۴۰ مورخ ۱۵/۱۲/۱۴۰۲ و در اجرای مفاد دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان، با توجه به اعلام قیمت سرویس های جانبی برای سال ۱۴۰۱ توسط شرکت مبین انرژی خلیج فارس (سهامی عام) به اطلاع می رساند در صورت پذیرش و لحاظ نمودن این تفاوت در دفاتر شرکت، اثر آن بر عملکرد منجر به افزایش ۳ درصد هزینه های شرکت جهت سال ۱۴۰۱ خواهد گردید. ضمناً مصوبه مذکور قابل تسری به سال ۱۴۰۲ نمی باشد .همچنین هیچگونه ابلاغیه رسمی از سوی مراجع ذیصلاح به این شرکت در خصوص نرخ های فوق الذکر ارسال نگردیده است. لازم به ذکر است هرگونه نتیجه پرونده نرخ سرویس های جانبی پس از تعیین تکلیف از سوی مراجع ذیصلاح قانونی، به سمع سهامداران محترم خواهد رسید.
#مارون پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ابلاغ نرخ هاي محاسبه شده سرويس هاي جانبي جهت سال ه به استحضار می رساند با توجه به اقدامات صورت گرفته، اين شرکت تا تعيين تکليف اختلاف موجود نرخ هاي اعلامي را نمي پذيرد.
مهم برای #وکغدیر
مزایده عمومی معادن و محدوده های اکتشافی در قالب بسته های سرمایه گذاری جنوب کرمان
تاريخ شركت در مزايده ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
تاريخ اعلام نتايج ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
نتيجه مزايده از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت شرکت بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر به عنوان برنده انتخاب شد
فروسيليس غرب پارس از زیرمجموعه های #میدکو ۲۴۰۰ میلیارد ریال سود خالص داشته است
#بهپاک در ۱۲ماهه تلفیقی حسابرسی شده ۷۴۹ و در سود اصلی نیز همین عدد را شناسایی کرده است
#وزمین احتراماً به استحضار مي رساند بانک ايران زمين در اجراي تکاليف مقرر در قوانين و در راستاي مولدسازي اموال مازاد خود، همچنين بهبود شاخص هاي کيفي بانک و کاهش هزينه هاي عملياتي شرکتهاي زيرمجموعه، تصميم به ساماندهي، واگذاري و انحلال تعدادي از آنها نموده است. در همين راستا و به استناد صورتجلسه مجمع عمومي فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۴، شرکت توسعه تجارت رضوان هیراد سورنا با شناسه ملي ۱۴۰۰۴۰۲۹۹۳۱ در شرکت توسعه تجارت آدینه رضوان پاژ به شناسه ملي ۱۴۰۰۴۰۴۱۹۳۳، ادغام و منحل گرديد و مطابق قوانين جاری، نيازي به ختم تصفيه ندارد. بديهي است در صورت وجود آثار مالي ناشي از اين رويداد و ساير موارد با اهميت مربوطه، مراتب متعاقباً بر اساس مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرايي افشاي اطلاعات شرکت هاي ثبت شده نزد سازمان بورس، اطلاع رساني خواهد شد.
#خریخت افزایش نرخ محصولات ارسالی به شرکت ایدم به طور میانگین ۶٫۸درصد معادل مبلغ ۱۴۵٫۸۳۸میلیون ریال می باشد که با توجه به قرارداد امضا شده توسط طرفین از تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۱ لازم الاجرا بوده و در گزارشات آتی(گزارش فعالیت ماهانه و صورتهای مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹) تاثیر سود و زیانی آن که شامل افزایش درآمد عملیاتی به مبلغ ۱۴۵٫۸۳۸ میلیون ریال می باشد، لحاظ می گردد.
#پارس احتراما عطف به شفاف سازی شرکت مبین انرژی خلیج فارس در سامانه کدال در خصوص ابلاغ قیمت سرویس های جانبی برای سال ۱۴۰۱، به استحضار می رساند این شرکت بابت سرویس های جانبی طی سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ ذخیره لازم محاسبه و در حساب ها منظور نموده است. لذا ابلاغیه نرخ های اعلام شده فاقد آثار مالی بر نتایج عملکرد این شرکت می باشد.

بتا سهم
#کدال_نگر

افشای اطلاعات /افشای اطلاعات/افشای اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *