#حسیر و افزایش سرمایه  ۲۷۰%

 گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۱,۲۰۵,۸۹۴,۶۱۲,۰۰۰ ریال به مبلغ ۴,۴۶۱,۸۱۰,۰۶۴,۴۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالي و جلوگيري ازخروج وجه نقد که در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده

#شسینا سرمایه را ثبت کرد
با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-02A-246 مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۸  بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۲  افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۳,۵۹۷,۲۸۲ میلیون ریال به‌مبلغ ۳,۹۵۷,۰۱۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۳۵۹۷۲۸ میلیون ریال ، میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال ) در در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.
در پایان مجمع، #غفارس به ازای هر سهم ۶۰۰ ریال سود نقدی تقسیم کرد.
#پردیس ۷۶۰ ریال  تقسیم کرد
#شکربن  و شفاف سازی تکمیلی
با سلام و احترام پیرو اطلاعیه به شماره پیگیری ۷۳۸۷۳۵ که در مورخ ۰۱/۰۲/۱۴۰۰ در سایت کدال افشا گردیده ، عطف به پیگیری های صورت گرفته طی سال مالی ۱۴۰۲ از بابت پرونده تعزیرات حکومتی به شماره پرونده ۱۳۹۸۰۰۱۰۱۱۱۵۰۰۱۱۶۹مربوط به سال به۱۳۹۷ در سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و همچنین پیرو ابلاغیه شماره ۱۴۰۲۰۱۲۰۱۱۱۵۰۰۲۹۱۹مورخ ۲۳/۱۱/۱۴۰۲ ، موضوع پس از ارائه مدارک و مستندات مثبته و بررسی مجدد امر در واحد قیمت گذاری سازمان حمایت، مبلغ جریمه تعزیراتی شرکت کربن ایران از مبلغ ۳۱۸٫۸۱۵ میلیون ریال اولیه با احتساب ۱۲۳٫۱۹۵ میلیون ریال تعدیل به رقم۱۹۵٫۶۲۰ میلیون ریال کاهش یافته است .شایان ذکر است رقم ۳۱۸٫۸۱۵ میلیون ریال در سنوات قبل ذخیره در دفاتر شرکت شناسایی گردیده است که با توجه به ابلاغیه مذکور مبلغ ۱۲۳٫۱۹۵ میلیون ریال از ذخیره مزبور برگشت داده می شود. بدیهی است که شرکت موضوع را تا حصول نتیجه از طریق دیوان عدالت اداری پیگیری می نماید . 
دلایل تغییرات  ابلاغ رای شعبه چهلم بدوی تعزیرات حکومتی تهران و تعدیل مبلغ ۱۲۳٫۱۹۵ میلیون ریال نسبت به رای صادره قبل
افزایش سرمایه ۳۰۰ درصدی #بفجر از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی مورد تایید حسابرس قرار گرفت.
#ارفع پیرو نامه ۶۰۲۸۷۳۲ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ در خصوص محدودیتهای اعمال شده توسط اداره گاز به استحضار می رساند، از تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ واحد احیاء شرکت آهن و فولاد ارفع، با ۱۰۰ درصد ظرفیت شروع به فعالیت نموده است.
شفاف سازی در #کقزوی
شش دانگ ملک پلاک ثبتی ۱۰۴ فرعی از ۱۷۴ اصلی بخش ده مشهد از اراضی ابراهیم آباد به مساحت ۲۲۲۰۰ مترمربع با امکانات ۱۳۵۰۰ مترمربع ساختمان اداری،انبار،سوله و تاسیسات امکانات استفاده از یک حلقه چاه عمیق و مشترک و برق صنعتی فشار قوی مشترک
خالص ارزش دفتري دارايي انتقالي۲,۶۰۰,۰۰۰ میلیون ریال
ارزش دفتري دارايي انتقالي نسبت به كل دارايي هاي شركت۱۰ درصد
جزئيات انتقال دارايي
مبلغ فروش۳,۳۰۲,۰۰۰ میلیون ریال
مبلغ خريدمشخص نیست
شركت طرف انتقال
نام شرکتحمیدرضا علاقبندیان
سهامدار عمده شرکت می باشد
شرح موضوع شامل دلايل نقل و انتقال و برنامه شركت و تأثير بر روند عمليات شركتتامین نقدینگی و شناسایی سود ناخالص غیر عملیاتی حدود ۷۰۲ میلیارد ریال
#ثامید
اعلام نتیجه مزایده ۱۳ پروژه شرکت که از این تعداد ۴۹ واحد از ۸ پروژه شرکت  واگذار شده است.
شفاف سازی در #تفارس
پذیرش تعهد پذیره نویسی و بازارگردانی اوراق اجاره شرکت گروه پتروشیمی تابان فردا (سهامی عام) با نرخ سود سالانه ۲۳ درصد توسط شرکت تامین سرمایه خلیج فارس(سهامی عام). درآمد بازارگردانی و تعهد پذیره نویسی اوراق یاد شده جمعاً به مبلغ ۵،۷۴۶،۵۰۰ میلیون ریال که شامل ۳۲۸،۵۰۰ میلیون ریال درآمد تعهد پذیره نویسی که بلا فاصله پس از پذیره نویسی و مبلغ ۵،۴۱۸،۰۰۰ میلیون ریال درآمد بازارگردانی اوراق است که طی ۴ سال شناسایی خواهد شد.
#شپدیس
روال عادی تولید واحد اوره و آمونیاک فاز یک
#واحیا و خرید یک شرکت در زیرمجموعه ها
شرکت مهندسی قائم سپاهان نسبت به خرید ۵۲ درصد سهام شرکت گروه سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی معادن آسیا به مبلغ ۳٫۴۵۵ میلیارد ریال اقدام نموده است .
افزایش سرمایه ۴۵۰ درصدی #غمایه از محل سود انباشته مورد تایید حسابرس قرار گرفت.
#نیرو سرمایه انعقاد قرارداد دو جانبه فروش انرژی الکتریکی(برق) با شرکت پشتیبانی تولیدی ایده آل فاتک (سهامی خاص)
#ونوین بانک اقتصادنوین به موجب تکالیف مقرر در مواد ۱۶ و ۱۷ قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، مزایده تعداد ۲٫۴۵۹٫۲۷۲٫۸۵۹ سهم معادل ۷٫۹۷ درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران را از طریق مزایده در تاریخ فوق برگزار نمود.
دلایل عدم حصول نتیجه: عدم ارائه پیشنهاد از طرف اشخاص حقیقی و حقوقی
#دفارا  به اطلاع سهامداران محترم می رساند، پیرو تلاش های مرکز تحقیق و توسعه شرکت داروسازی فارابی این شرکت موفق به اخذ ۲پروانه جدید برای تولید محصولات آنتی بیوتیک گردیده است، که یکی از این محصولات با قابلیت مصرف ۲بار در روز به صورت انحصاری بوده و برای اولین بار در ایران تولید و عرضه می شود. بدیهی است توضیحات تکمیلی در خصوص فروش و سودآوری این محصولات در گزارشات ماهانه و فصلی آتی به اطلاع سهامداران محترم خواهد رسید.
#همراه  سرمایه را ثبت کرد
با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-96A-005 مورخ ۱۳۹۶/۰۲/۰۲  بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۳  افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۷۵,۲۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۸۹,۲۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۱۴۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال ، میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال ) در در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.
#شکربن  با سلام و احترام پیرو اطلاعیه به شماره پیگیری ۷۳۸۷۳۵ که در مورخ ۰۱/۰۲/۱۴۰۰ در سایت کدال افشا گردیده ، عطف به پیگیری های صورت گرفته طی سال مالی ۱۴۰۲ از بابت پرونده تعزیرات حکومتی به شماره پرونده ۱۳۹۸۰۰۱۰۱۱۱۵۰۰۱۱۶۹مربوط به سال به۱۳۹۷ در سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و همچنین پیرو ابلاغیه شماره ۱۴۰۲۰۱۲۰۱۱۱۵۰۰۲۹۱۹مورخ ۲۳/۱۱/۱۴۰۲ ، موضوع پس از ارائه مدارک و مستندات مثبته و بررسی مجدد امر در واحد قیمت گذاری سازمان حمایت، مبلغ جریمه تعزیراتی شرکت کربن ایران از مبلغ ۳۱۸٫۸۱۵ میلیون ریال اولیه با احتساب ۱۲۳٫۱۹۵ میلیون ریال تعدیل به رقم۱۹۵٫۶۲۰ میلیون ریال کاهش یافته است .شایان ذکر است رقم ۳۱۸٫۸۱۵ میلیون ریال در سنوات قبل ذخیره در دفاتر شرکت شناسایی گردیده است که با توجه به ابلاغیه مذکور مبلغ ۱۲۳٫۱۹۵ میلیون ریال از ذخیره مزبور برگشت داده می شود. بدیهی است که شرکت موضوع را تا حصول نتیجه از طریق دیوان عدالت اداری پیگیری می نماید .
#قچار با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-02A-268 مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۹  بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۶  افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۳,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۴,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال ، میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال ) در در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.
#ولراز با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره پیگیری ۱۱۱۹۴۸۶ با شماره مجوز DPM-IOP-02A-182 مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده ۱۴۰۲/۱۰/۲۳ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۶۱,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال  ، برای تحقق افزایش سرمایه بدین وسیله تعداد ۳۴۶,۷۴۶,۹۸۸  سهم به بهای هر سهم ۴۱۵۰ ریال برای پذیره نویسی عمومی عرضه میگردد. مهلت پذیره نویسی عمومی از تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۲  لغایت تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
#غگرجی   شرکت بیسکویت گرجی ( سهامی عام ) در نظر دارد یک ملک با کاربری انبار به متراژ ۴۵/۱۱۹۰ متر واقع در مشهد ، ابتدای جاده قوجان ، آزاد راه آزادی بین آزادی ۱۰۹و۱۱۱ جنب بانک تجارت را واگذار نماید . پیشنهادات می بایست تا حداکثر مورخ یکشنبه شنبه ۲۷/۱۲/۱۴۰۲ در پاکت دربسته و به همراه چک بانکی به مبلغ ۵% مبلغ
#فجهان  با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوز DPM-IOP-02A-094 مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۷و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۷۵,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال  ، تعداد ۳۳,۸۵۲,۷۵۰,۳۴۹  سهم با توجه به حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی، و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه بدین وسیله تعداد ۱,۱۴۷,۲۴۹,۶۵۱  سهم ۱۰۰۰ ریالی برای پذیره نویسی عمومی عرضه میگردد.
مهلت پذیره نویسی عمومی از تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۲  لغایت تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
#انتخاب به گزارش آوای‌ آگاه؛ در مجمع‌ عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده شرکت گروه انتخاب الکترونیک آرمان، با تصویب صورت‌های مالی ۳۵۰۰ ریال سود به‌ ازای هر سهم تقسیم شد.
#فخاس و ثبت افزایش سرمایه 
با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-02A-242 مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۷  بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۳  افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۲۳,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۶۸,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۴۵۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال ، میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال ) در در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.
بلوک #شاراک عرضه می شود
به اطلاع مي‌رساند؛ پيرواطلاعيه شماره ۱۸۱/۱۴۶۱۷۸ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ – امروز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ تعداد ۴٫۱۳۸٫۷۱۰٫۵۷۲ سهم معادل ۵۱٫۳۲ درصد از سهام شركت پتروشيمي شازند متعلق به شركت سرمايه‌گذاري گروه توسعه ملي (سهامي عام)، به صورت يكجا و نقد به قيمت پايه ۵۸٫۶۶۰ ريال در نماد معاملاتي (شاراك۴) عرضه خواهد شد.

بتا سهم

#کدال_نگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *