صنايع برش ورق فولادي مبارکه از زیرمجموعه های #وتوکا در ۱۲ماهه به سود ۱۶۹۵ میلیارد ریالی رسیده است
#سپید  تأمین سرمایه در گردش به منظور خرید بخشی از مواد اولیه مورد نیاز 
مبلغ بدهی  ۵,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال 
نرخ  ۲۳ درصد 
شیوه بازپرداخت  مواعد پرداخت اقساط دارایی هر ۳ ماه یک بار از تاریخ انتشار اوراق می باشد. 
طول دوره بازپرداخت  ۴۸ ماه
#سفانو  در ۶ماهه حسابرسی شده به سود ۶۹۹۴  ریالی رسیده و ۹ماهه این عدد ۹۹۴۳ ریال بوده و ۴۲۳۸ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۴۹۳۵ میلیارد ریال سود خالص دارد  . 
در ۱۲ماهه  سود هر سهم ۱۲۸۵۶ ریال شده است و ۵۴۴۳ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۶۳۷۹ میلیارد ریال سود خالص دارد
#غپینو در ۱۲ماهه تلفیقی با سرمایه جدید۶۱۰ ریال سود محقق کرد
در سود اصلی این عدد  ۵۴۱ ریال  بود
 سهم در ۳ماهه ۱۹۳۲ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۱۳۲۶ میلیارد ریال سود خالص داشت
در ۶ماهه  سود عملیاتی ۳۱۹۰ و سود خالص ۲۲۰۶ میلیارد ریال بود
در ۹ماهه  سود عملیاتی ۵۶۸۴ و سود خالص ۳۷۹۲ میلیارد ریال بود
در ۱۲ماهه سود عملیاتی با رشد خوب ۸۵۳۱ و سود خالص ۵۹۴۰  میلیارد ریال بود
افزایش نرخ در #دتولید
احتراما در راستای رعایت مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل افشای اطلاعات به استحضار میرساند نرخ فروش تعدادی محصول از تولیدات این شرکت به جهت پوشش هزینه های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و براساس مجوزات سازمان غذا و دارو افزایش یافته است. در صورت وجود تغییر با اهمیت در اطلاعات اعلام شده موضوع از طریق سامانه کدال به سهامدارن محترم اطلاع رسانی خواهد شد. لازم به ذکر است فروش محصول فوق نسبت به کل دارایی ها در سال مالی قبل حدود ۰٫۲۶ % (بیست و شش صدم درصد) و نسبت به کل درآمد فروش در سال مالی قبل حدود ۰٫۳۴ % (سی و چهار صدم درصد) می باشد.
#بمپنا  در پایگاه خبری اطلاعيه بازار برق شرکت مديريت شبکه برق ايران مبنی بر افزايش ظرفيت قابل فروش در بورس نيروگاهها به استحضار می رساند احتراماً ؛ بنابرآخرين اعلام شرکت مديريت شبکه برق ايران  ظرفيت قابل معامله نيروگاه هاي خصوصي در بورس انرژي تا سقف ۷۵ درصد ميانگين توليد ساليانه در سال ۱۴۰۲ افزايش يافته است. لذا؛ به استحضار سهامداران محترم مي رساند که براي به حداکثر رساندن منابع نقدينگي درآمدهاي عملياتي شرکت و بهره برداري از تمام ظرفيت هاي ايجاد شده و با توجه به سياست گذاري وزارت نيرو مبني بر افزايش عرضه انرژي توليدي در بورس انرژي، از ماه جاري اين شرکت بخشي از انرژي توليدي خود را بورس انرژي عرضه مي نمايند.
#آردینه ثبت کرد
با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-02A-330 مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۳  بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۰  افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۴۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۲,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۱۶۰۰۰۰۰ میلیون ریال ، میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال ) در در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.
#ددام  جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۱۴:۰۰ روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس تهران خيابان وليعصر بالاتر از صدا و سيما جمهوري اسلامي ايران-خيابان استقلال-مجتمع فرهنگي ورزشي تلاش برگزار میگردد

#پردیس با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-02A-290 مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۴,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۸,۱۰۰,۰۰۰ میلیون ریال  ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۳,۶۰۰,۰۰۰ میلیون ریال، ) ، مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام از تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ لغایت تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۹

#وامید  جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۰۸:۳۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس خيابان وليعصر (عج )، بالاتراز جام جم ،مجتمع فرهنگي ورزشي تلاش برگزار میگردد
#دتماد به مجمع دعوت کرد
جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۱۴:۰۰ روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس تهران خيابان وليعصر-پايين تر از چهارراه پارک وي-مجموعه فرهنگي و ورزشي تلاش برگزار میگردد
#رافزا ثبت کرد
 بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۷  و صورتجلسه هیئت مدیره مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۸ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۳۵۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۶۵۰۰۰۰ میلیون ریال ، میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال ) در در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.
#کاذر
به گزارش آوای‌ آگاه؛ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فرآورده‌های نسوز آذر به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد سهامداران، تشکیل نشد.
#تفارس پذیرش تعهد پذیره نویسی و بازارگردانی اوراق مرابحه شرکت زیر ساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان(سهامی خاص) با نرخ سود سالانه ۲۳ درصد توسط شرکت تامین سرمایه خلیج فارس(سهامی عام). درآمد بازارگردانی و تعهد پذیره نویسی اوراق یاد شده جمعاً به مبلغ ۶۶۱،۰۲۰ میلیون ریال که شامل ۳۳،۰۰۰ میلیون ریال درآمد تعهد پذیره نویسی که بلا فاصله پس از پذیره نویسی و مبلغ ۶۲۸،۰۲۰ میلیون ریال درآمد بازارگردانی اوراق است که طی ۴ سال شناسایی خواهد شد.
#غمایه  با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-03A-003 مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۵:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ در استان خراسان رضوي ،شهر مشهد به آدرس بلوارخيام بين خيام ۳۳ و۳۵ بنياد بهره وري آستان قدس رضوي برگزار میگردد حضور بهم رسانند.
ب– دستور جلسه : 
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه
#شستا  به اطلاع مي‌رساند با توجه به عدم رعایت دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان، شرکت بورس اوراق بهادار تهران ، طی نامه شماره ۱۱۶۱۹۷۶ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ ضرورت رعایت موارد فوق ظرف مهلت ۲ ماه را به شرکت تاکید نمود
با توجه به نامه واصله از شرکت مهلت مذکور به مدت ۱۶ روز دیگر تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ تمدید می گردد.
سرمايه گذاري اعتضاد وغدير از زیرمجموعه های #وغدیر ۵۸۹۵ میلیارد ریال سود خالص در ۶ماهه داشت
سرمايه گذاري زرين پرشيا از زیرمجموعه های #وغدیر در ۶ماهه به سود ۳۶۴۹  میلیارد ریالی رسیده است
#کرماشا  شروع مجدد فعالیت
#فاذر و قرارداد جدید 
پیرو نامه شماره ۱۴۰۲/۱۵۸۳ مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۵ با موضوع انعقاد قرارداد ساخت تجهیزات نیروگاه بوشهر به مبلغ ۸۹٫۱۳۵٫۶۵۱/۶۸ یورو معادل ۳۷٫۵۸۲٫۱۰۳ میلیون ریال، همانطور که قبلا اعلام گردیده اجرایی شدن قرارداد منوط به ارائه ضمانتنامه حسن انجام تعهدات و ضمانتنامه پیش پرداخت بوده که تاکنون محقق نشده است. لذا بدینوسیله باستحضار میرساند قرارداد فوق تا این تاریخ اجرایی نگردیده است و در صورت ارائه ضمانتنامه (حسن انجام تعهدات و پیش پرداخت) بانکی یا اداری از طریق سامانه کدال به اطلاع سهامداران محترم خواهد رسید.
#اپال ملک می فروشد
  شرکت فرآورى معدنى اپال کانى پارس (سهامى عام) با شماره ثبت ۲۸۴۸۷۹ در نظر دارد در اجرای مصوبه هیات مدیره خود تمام شش دانگ یک باب ساختمان با کاربری مسکونی واقع در تهران منطقه فرمانیه، خیابان موحد دانش، خیابان بوستان، خیابان نیلوفر، پلاك ۱۴ در زمینی به متراژ ۱۱۲۵ مترمربع و زیربنای ۹۵۲ مترمربع را از طریق مزایده واگذار نماید.
مهم برای #بنیرو  تامين قطعات و تجهيزات سرو نيرو شيراز از زیرمجموعه های بنیرو در ۱۲ماهه به سود ۱۴۴۵ میلیارد ریالی رسیده است که تقریبا  ۲ برابر مدت مشابه قبل است
#دشیمی در ۱۲ماهه ۴۳۷۹ ریال سود محقق کرده است 
 در ۳ماهه  ۱۲۶۹ ریال سود محقق کرده است.سهم  ۱۵۳۲ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۱۱۴۱ میلیارد ریال سود خالص داشت
در ۶ماهه سود هر سهم ۲۳۹۰ ریال شد و ۲۵۹۳ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۲۱۵۰ میلیارد ریال سود خالص دارد
در۹ماهه  سود هر سهم ۳۹۱۸ ریال شده و ۴۱۸۲ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۳۵۲۶ میلیارد ریال سود خالص دارد و رشدخوبی در ۳ماهه سوم داشته است
در ۱۲ماهه ۵۱۴۹ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۳۹۴۱ میلیارد ریال  سود خالص
رشد هزینه های مالی را داریم
#ساروم ۷۳۰۰ ریال تقسیم کرد
#دیران  و افزایش نرخ  احتراماً در راستای رعایت مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل افشای اطلاعات به استحضار می رساند نرخ فروش تعدادی از محصولات این شرکت به جهت پوشش هزینه های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و بر اساس مجوزهای سازمان غذا و دارو افزایش یافته است.

 

بتا سهم

#کدال_نگر

مجوز افزایش سرمایه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *