نایب‌رئیس اول مجلس: شرایط موجود در شان مردم نیست، باید کاری کرد

🔹قاضی‌زاده هاشمی: دولت اعلام کرده است که از مصوبات سایر قوا استقبال می‌کند؛ امیدواریم این موضوع در عمل نیز محقق شود.

🔸به مسئولین مربوطه تذکر می‌دهم که مردم با اعتماد به سخنان دولتمردان سرمایه‌های اندک خود را به بازار بورس آوردند اما امروز دچار زیان شدند.

🔹لازم است مسئولین مربوطه هر چه زودتر به این وضع سروسامان دهند و با خاطیان که تعدادشان متاسفانه زیاد هم است برخورد لازم صورت گیرد.

🔸از ورود قوه قضائیه به این امر و دستور رئیس قوه قضائیه در همین باره استقبال می‌کنیم.

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

2 پاسخ به “نایب‌رئیس اول مجلس: شرایط موجود در شان مردم نیست، باید کاری کرد”

  1. سلام من ۱۰۰درصد سهام دارم و مشکلات بیماری مادرم مرا افسرده کرده من سخام خودرا به طور کامل ۶ملیون میفروشم هزینه دارو هاس ملدرم زیاد است خواهش میکنم به عنوان هموطن مرا کمک کنید ۵ملسون هم میتوانم بفروشم

    1. سلام . وقت شما بخیر . اگر منظورتون سهام عدالته، متاسفانه در حال حاضر امکان فروش سهام عدالت وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *