رکورد شکنی شیران در آذر ماه با فروش فوق العاده ۵۵۴ میلیارد تومانی!

سال مالی شیران منتهی به آذر ماه است و ۸ ماه ابتدای سال جاری میانگین تولیدات ۱۵٫۶۰۰ تن بوده است. در شهریور و مهر به دلیل اورهال تولیدات شرکت ۸٫۴۰۰ و ۷٫۹۱۱ تن ثبت شد و در آبان تولید عالی ۱۸ هزار تنی را دارد که حاکی از اورهال موفق شرکت است. در آذر ماه نیز تولید ۱۷٫۶ هزار تنی داشته است.

شیران در فصل اول و دوم به طور متوسط هر ماه ۱۹۶ و ۱۴۰ میلیارد فـروش داشت. در فصل سوم متوسط فروش ۲۲۶ میلیاردی را گزارش کرده بود ، در مهر و آبان به ترتیب ۲۵۸ و ۳۵۴ میلیارد فروش داشت. در ماه آذر رکورد فروش تاریخی شرکت شکسته شد رقم خیره کننده ۵۵۴ میلیارد تومانی فروش را گزارش کرده است. این در حالی است که کل فروش سال مالی گذشته ۱۸۴۳ میلیارد تومان بود! با این فروش جمع فروش سال مالی به ۲٫۸۵۱ میلیارد تومان رسید.

مقادیر فـروش س.گ صنایع شیمیایی در سال مالی گذشته به طور متوسط ۹٫۷۰۰ و ۵٫۵۰۰ تن آلکیل بنزن خطی و نرمال پارافین بوده است. فـروش LAB شرکت در ماه جاری ۱۰٫۹۲۹ تن ( میانگین امسال ۸٫۵۰۰) و نرمال پارافین ۱۶٫۲۲۶ تن (میانگین سال جاری ۵٫۵۰۰) تن است.

نرخ فـروش LAB در ماه جاری ۲۸ هزار و ۱۳۰ تومان است که رشد ۵ درصدی نسبت به ماه گذشته و ۶۶ درصدی نسبت به میانگین سال جاری دارد.

کارگزاری بانک صنعت و معدن

#شیران  #فروش  #سهم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *