مهم برای #وبملت

مدیر امور مالی بانک ملت خبر داد: وبملت ۲۵ هزار میلیارد تومانی می شود
راه افزایش سرمایه از محل اندوخته تسعیر ارز بانک ملت هموار شد .
سید کاظم چاوشی، مدیر امور مالی بانک ملت در گفت و گو با همفکران خبر از هموار شدن مسیر افزایش سرمایه این بانک از محل اندوخته تسعیر داد.
به گفته وی با توجه به صدور گزارش حسابرس قانونی برای صورتهای مالی ۶ ماهه بانک ملت و تعدیل بند کسری ذخایر مالیات بر اساس آرا اخذ شده از مراجع مالیاتی، گام مهمی برای اخذ تاییدیه حسابرس بر گزارش توجیهی افزایش سرمایه از محل اندوخته تسعیر ارز بانک ملت برداشته شد.

این مقام مسئول در بانک ملت گفت:

طبق گزارش توجیهی تهیه شده مصوبه هیات مدیره بانک مبلغ پیشنهادی افزایش سرمایه حدود ۹۳ هزار میلیارد ریال که حتی با تایید ۵۰ درصد از پیشنهاد مذکور، بانک ملت شاهد افزایش سرمایه خوبی خواهد بود و سرمایه این بانک به بیش از ۲۵ هزار میلیارد تومان خواهد رسید.
وی تاکید کرد: با این حساب سرمایه بانک که در ابتدای سال جاری ۵ هزار میلیارد تومان بود ۵ برابر خواهد شد.
وی در پاسخ به این پرسش که نماد بانک چه زمانی بازگشایی می شود، گفت: با توجه به مذاکراتی که با شرکت بورس انجام شده ، قرار است امروز نماد بانک ملت بازگشایی شود.

همفکران

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *