#هرمز ۱۳۵ تومان سود در ۹ ماهه ساخته است

فولاد هرمزگان در ۹ ماهه ۱۳۵ تومان به ازای هر سهم سود ساخته است. سهم در فصل اول و دوم به ترتیب ۱۷ و ۶۸ تومان سود ثبت کرده است. سود سال گذشته سهم ۶۰ تومان بوده است. سود ۹ ماهه ۹۹ رشد ۲۳۱ درصدی نسبت به ۹ ماهه ۹۸ دارد.

در فصل اول فروش ۱٫۷۰۰ و در فصل دوم فروش ۲٫۶۰۰ میلیارد تومانی را داشت و در فصل سوم فروش شرکت عدد فوق العاده ۳٫۴۰۰ میلیارد تومان بوده است. فروش سال گذشته ۶٫۱۰۰ و ۹ ماهه ۹۹ برابر ۷٫۷۰۰ میلیارد.

فولاد هرمزگان در ۹ ماهه ابتدایی سال مالی ۹۹، ۳٫۹۰۰ میلیارد تومان سود عملیاتی شناسایی کرده که ۲۳۳ درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل است و ۲۳ درصد نسبت به فصل قبل ۹۹ کاهش داشته است. در کل سال مالی گذشته این شرکت ۱٫۷۰۰ میلیارد سود عملیاتی گزارش کرده بود.

حاشیه سود شرکت در ۹ ماهه ۴۳ درصد بوده است و در سال مالی گذشته ۲۵ درصد ثبت شده است. سهم در فصل جاری هیچ سود تسعیر ارزی شناسایی نکرده است و به همین دلیل سود شرکت کمتر از فصل قبل است.

کارگزاری بانک صنعت و معدن

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *