ورق گرم در بورس کالا

 

 

در دی ماه فولاد ۲۰۹،۹۹۰ تن ورق گرم در بورس کالا عرضه کرده که تمام این مقدار در میانگین قیمتی ۱۶۵،۰۵۶ ریال به ازای هر کیلو معامله شده است. حجم معاملات آذر ماه ۱۶۲،۳۶۰ تن با میانگین قیمتی ۱۵۱،۴۰۶ ریال/کیلو بوده است. همچنین ورق گرم فولاد در ۱۰ روز اول بهمن ماه عرضه نشده است.

روند قیمتی معاملات این محصول در یک سال اخیر صعودی بوده و بیشترین نرخی که معامله شده ۱۶۹،۵۴۹ ریال به ازای هر کیلو بوده است.

کارگزاری بانک صنعت و معدن

#بورس_کالا     #ورق_گرم    #فولاد

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

در دی ماه فولاد ۲۰۹،۹۹۰ تن ورق گرم در بورس کالا عرضه کرده که تمام این مقدار در میانگین قیمتی ۱۶۵،۰۵۶ ریال به ازای هر کیلو معامله شده است.

حجم معاملات آذر ماه ۱۶۲،۳۶۰ تن با میانگین قیمتی ۱۵۱،۴۰۶ ریال/کیلو بوده است. همچنین ورق گرم فولاد در ۱۰ روز اول بهمن ماه عرضه نشده است. روند قیمتی معاملات این محصول در یک سال اخیر صعودی بوده و بیشترین نرخی که معامله شده ۱۶۹،۵۴۹ ریال به ازای هر کیلو بوده است. در دی ماه فولاد ۲۰۹،۹۹۰ تن ورق گرم در بورس کالا عرضه کرده که تمام این مقدار در میانگین قیمتی ۱۶۵،۰۵۶ ریال به ازای هر کیلو معامله شده است. حجم معاملات آذر ماه ۱۶۲،۳۶۰ تن با میانگین قیمتی ۱۵۱،۴۰۶ ریال/کیلو بوده است. همچنین ورق گرم فولاد در ۱۰ روز اول بهمن ماه عرضه نشده است. روند قیمتی معاملات این محصول در یک سال اخیر صعودی بوده و بیشترین نرخی که معامله شده ۱۶۹،۵۴۹ ریال به ازای هر کیلو بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *