تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین در دو روز گذشته بین میانگین‌های متحرک و مقاومت ۵۸,۹۶۶ دلار گرفتار شده بود. محدوده نوسان کوچک بیت کوین نشان می‌دهد که بین خریداران و فروشندگان تعادل وجود دارد.

 

تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۱۱ مه (۲۱ اردیبهشت)

 

در صورتی که این بلاتکلیفی در نهایت به کاهش قیمت منجر شود، احتمال سقوط قیمت بیت کوین تا ۵۲,۳۲۳ دلار وجود دارد. در صورتی که خریداران به‌دنبال دفاع از این حمایت باشند و موفق شوند، بیت کوین می‌تواند فاز تثبیت خود را از ۵۲,۳۲۳ دلار تا ۵۸,۹۶۶ دلار گسترش دهد و این روند را تا چند روز ادامه دهد.

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه در سطح ۵۶,۶۱۱ دلار در حال افزایشی تدریجی است و شاخص قدرت نسبی (RSI) در نزدیکی بخش میانی نمودار قرار دارد که نشان‌دهنده تعادل میان عرضه و تقاضا است.

در صورتی که قیمت بالای ۵۸,۹۶۶ دلار تثبیت شود، این احتمال وجود دارد که اوضاع به نفع خریداران تغییر کند. این موضوع می‌تواند به رسیدن قیمت بیت کوین به اوج تاریخی ماه گذشته در ۶۴,۸۴۹ دلار بینجامد. شکستن این مقاومت می‌تواند نشان‌دهنده تداوم جهش صعودی باشد.

در سوی دیگر، کاهش قیمت به زیر ۵۲,۳۲۳ دلار احتمال دارد بیانگر اصلاح شدیدتر قیمت به ۴۶,۹۸۵ دلار باشد. شکستن این حمایت ممکن است باعث فروش از روی اضطراب معامله‌گران شود.

  • مقاومت‌ها: ۵۸,۹۶۶ – ۶۴,۸۴۹.۲۷
  • حمایت‌ها: ۵۲,۳۲۳ – ۴۶,۹۸۵

منبع: ارز دیجیتال

#ارز  #ارز_دیجیتال  #بیت_کوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *