تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین روز یکشنبه به زیر حمایت ۳۳,۴۹۶ دلار سقوط کرد، اما فروشندگان موفق نشدند قیمت را تا کف روز ۱۹ مه (۲۹ اردیبهشت) پایین بکشند. شادو بلند کندل یکشنبه بیانگر آن است که خریداران در کف قیمت به‌شدت مشغول خرید بودند.

 

تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۲۵ مه (۴ خرداد)

در حال حاضر، خریداران در تلاش هستند تا قیمت را احیا کنند. در همین راستا، آنها موفق شدند که قیمت بیت کوین را تا بالای خط روند نزولی براسنند. در صورتی که قیمت بالای این خط روند تثبیت شود، ممکن است شاهد افزایش تا ۴۲,۰۰۰ دلار باشیم. پس از این محدوده، هدف بعدی رسیدن به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA20) در سطح ۴۴,۹۶۵ دلار خواهد بود.

اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه سقوط کند، نشان‌دهنده آن است که احساسات حاکم بر بازار منفی است و معامله‌گران در رالی‌ها اقدام به فروش می‌کنند. این موضوع می‌تواند برای چند روز قیمت بیت کوین را در بازه ۲۸,۸۵۰ دلار تا ۴۵,۰۰۰ دلار گرفتار کند.

در طرف مقابل، اگر قیمت در بالای خط روند نزولی تثبیت نشود، نشان‌دهنده این موضوع است که معامله‌گران در رالی‌های کوچک هم اقدام به فروش می‌کنند. این مسئله احتمال رسیدن دوباره به ۲۸,۸۵۰ دلار را تقویت می‌کند. شکستن این محدوده هم احتمالاً سقوط به ۲۰,۰۰۰ دلار را در پی خواهد داشت.

  • مقاومت‌ها: ۴۲,۰۰۰ – ۴۴,۹۶۵
  • حمایت‌ها: ۲۸,۸۵۰ – ۲۰,۰۰۰

منبع: ارز دیجیتال

#ارز  #ارز_دیجیتال  #بیت_کوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *