بخش اول : مقدمه

در این قسمت کلیات و مقدمه ای در رابطه با پرایس اکشن و عرضه و تقاضا ارائه شده است. اما بحث پرایس اکشن واقعی عرضه و تقاضاست. برای ما خیلی مهم است که خریداران بازار را در اختیار دارند یا فروشندگان.

در اختیار داشتن یعنی چه ؟ یعنی اردرهای کدام طرف بیشترمیباشد ، شما فرض کنید وقتی اردرهای خریداران بیشتر باشد قیمت لا جرم به سمت بالا حرکت میکند اما اگر اردرهای فروش  سنگین تر باشد قیمت به سمت پایین حرکت میکند. …

 

 

 

بخش بعدی : ساختار بازار / علت تشکیل نواحی عرضه و تقاضا / رسم نواحی / تشخیص تایم فریم نواحی

 

مشاهده همه قسمتهای مجموعه آموزشی پرایس اکشن توسط آترین

 

در این دوره تلاش شده تا با بیانی ساده شده به معرفی پرایس اکشن شاخه عرضه و تقاضا (Supply & Demand : ساپلای به معنی محل عرضه و دیماند به معنای محل تقاضا) با تاثیر از جناب سایدن، آلفونسو و لیت پرداخته شود. همچنین در این دوره نحوه ی بک تست گرفتن که یکی از ملزومات برای ساختن سیستم معاملاتی است آموزش داده شده.

فراچارت

 

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

#بورس    #عرضه   #تقاضا    #تحلیل_تکنیکال

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *