تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت کاردانو

قیمت کاردانو روز شنبه از ۲.۹۵ دلار سقوط کرد که نشان می‌دهد فروشندگان با قدرت از مقاومت ۲.۹۷ دلاری دفاع می‌کنند. یک روز پس از این اتفاق شاهد شکل‌گیری الگوی دوجی روی نمودار بودیم که نشان از بلاتکلیفی معامله‌گران دارد.

نمودار قیمت اتریوم

این بلاتکلیفی دیروز هم با شکل‌گیری الگوی اینساید دی (Inside-day) در بازار دیده شد. اگر فروشندگان بتوانند قیمت کاردانو را به زیر ۲.۷۱ دلار برسانند، احتمال سقوط به ۲.۴۷ دلار که نقطه آغازین جهش است، وجود دارد. احیای قدرتمند از این سطح ممکن است به نوسانات عرضیِ چندروزه بین ۲.۴۷ تا ۲.۹۷ دلار منجر شود.

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه در ۲.۴۴ دلار شیبی رو به بالا دارد که از برتری خریداران حکایت دارد. از سوی دیگر شاهد شکل‌گیری واگرایی منفی در شاخص قدرت نسبی هستیم که بیانگر تضعیف شتاب قیمت است. شکسته‌شدن ۲.۴۷ دلار و بسته‌شدن آن در زیر این سطح نشانه‌ای از آغاز اصلاحی شدیدتر خواهد بود. در این صورت قیمت کاردانو ممکن است تا ۲.۲ دلار سقوط کند.

خریداران سعی خواهند کرد قیمت را به بالای مقاومت روانی ۳ دلار برسانند و در آنجا تثبیت کنند. این اتفاق را می‌توان نشانه‌ای از ازسرگیری روند صعودی به حساب آورد.

  • مقاومت‌ها: ۲.۹۵ – ۳
  • حمایت‌ها: ۲.۷۱ – ۲.۴۷ – ۲.۴۴ – ۲.۲

منبع: ارز دیجیتال

#ارز   #ارز_دیجیتال     #کاردانو

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *