تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت اتریوم

اتر (ETH) طی چند روز گذشته در یک کانال نزولی قرار داشته و در حال معامله است. برگشت قیمت از کف حمایتی این کانال در روز دوشنبه ۲۲ آذر، نتوانست قیمت اتریوم را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه در ۴٬۰۵۸ دلار برساند. این موضوع نشان می‌دهد که خرس‌ها در رالی‌ها موقعیت‌های لانگ خود را کاهش داده یا دارایی‌های خود را می‌فروشند.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ارزهای دیجیتال؛ آیا در انتهای سال میلادی شاهد افزایش قیمت‌ها خواهیم بود؟

شیب نزولی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و قرارگرفتن شاخص قدرت نسبی (RSI) زیر عدد ۴۳ نشان می‌دهد که قیمت در یک مسیر نزولی با کمترین موانع در سر راه خود است. جفت ارز اتر/ تتر (ETH/USDT) می‌تواند تا قیمت ۳٬۶۴۳.۷۳ دلار و سپس تا خط حمایتی کف کانال نزولی کاهش یابد.

یک جهش قیمتی قوی از خط حمایت می‌تواند مدت‌زمان قرارگیری قیمت را در داخل این کانال برای چند روز دیگر افزایش دهد. سپس گاوها یک بار دیگر تلاش می‌کنند تا قیمت را به بالای کانال برسانند. اگر آنها موفق شوند، نشان می‌دهد که فشار فروش ممکن است کاهش یابد.

از طرف دیگر، اگر قیمت موفق شود کفِ این کانال را بشکند، خرس‌ها می‌توانند میانگین متحرک سادهٔ ۲۰۰ روزه را در ۳٬۲۸۸ دلار به چالش بکشند. شکست قیمت به زیر این سطح و بسته‌شدن قیمت در آنجا می‌تواند فشار فروش را تشدید کند.

  • مقاومت‌ها: ۴٬۰۵۸
  • حمایت‌ها: ۳٬۶۴۳.۷۳ – ۳٬۲۸۸

منبع: ارز دیجیتال

#ارز   #ارز_دیجیتال     #اتریوم  #تحلیل_تکنیکال_ارزهای_دیجیتال

آموزش ارزهای دیجیتال : https://kargozari.org/2021/08/04/arzedigital-edu

صرافی های برتر ارز دیجیتال : https://kargozari.org/arzdigital

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *