تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت دوج کوین

جهش قیمت دوج کوین به‌سمت میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA-20، خط آبی در تصویر) در ۰.۱۷ دلار با مقاومت شدید خرس‌ها روبه‌رو شده است. با توجه‌ به ادامهٔ روند نزولی شیب میانگین‌های متحرک نمایی و ساده و همچنین قرارگرفتن شاخص قدرت نسبی در محدوده منفی، این فروشندگان هستند که همچنان بر بازار معاملاتی این ارز دیجیتال پرطرفدار حکم‌فرمایی می‌کنند.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ارزهای دیجیتال؛ فشار فروش مسیر بعدی بازار را تعیین خواهد کرد یا خروج قیمت از نوسانات خنثی؟

اکنون فروشندگان سعی در پایین‌کشیدن قیمت به زیر محدودهٔ ۰.۱۵ دلار دارند. اگر قیمت دوج کوین از این سطح بازگردد، گاوها دوباره تلاش خواهند کرد تا جفت ارز دوج کوین/ تتر (DOGE/USDT) را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند. اگر موفق به انجام این کار شوند، این جفت ارز می‌تواند به سطح مقاومتی پیش روی خود در ۰.۱۹ دلار برسد.

شکست این سطح قیمتی و بسته‌شدن آن بالای مقاومت ۰.۱۹ دلار اولین نشانه برای گاوها در بازار است. در نتیجه می‌توانیم شاهد ادامه روند صعودی قیمت دوج کوین در ابتدا به سمت ۰.۲۲ دلار و در ادامه تا ۰.۲۴ دلار باشیم.

در حالتی بدبینانه اگر قیمت دوج کوین به زیر محدوده ۰.۱۵ دلار برسد، روند نزولی ادامه خواهد یافت و سطوح قیمتی ۰.۱۳ دلار و سطح حمایتی حساس در ۰.۱۰ دلار را نیز خواهیم دید.

  • مقاومت‌ها: ۰.۱۹ – ۰.۲۲ – ۰.۲۴
  • حمایت‌ها: ۰.۱۵ – ۰.۱۳ -۰.۱۰

منبع: ارز دیجیتال

#ارز   #ارز_دیجیتال     #دوج_کوین  #تحلیل_تکنیکال_ارزهای_دیجیتال

آموزش ارزهای دیجیتال : https://kargozari.org/2021/08/04/arzedigital-edu

صرافی های برتر ارز دیجیتال : https://kargozari.org/arzdigital

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *