تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بایننس کوین

قیمت بایننس کوین در روز یک‌شنبه ۱۸ دی ماه به زیر خط حمایت کانال نزولی سقوط کرد؛ اما فتیلهٔ بلند کندل روزانه نشان از خرید گاوها در سطوح پایین داشت. آنها توانستند روز بعد یعنی ۱۹ دی ماه قیمت بایننس کوین را به داخل کانال هدایت کنند؛ ولی در عبور از سطح ۴۳۵.۳۰ دلار موفق نبودند.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ارزهای دیجیتال؛

در تاریخ دوشنبه ۲۰ دی ماه با تلاش خرس‌ها برای حفظ قیمت در زیر کانال، بار دیگر قیمت بایننس کوین کاهش یافت. اگر این گروه بتوانند در حفظ روند نزولی جفت ارز بایننس کوین/ تتر موفق باشند، شاهد ریزش قیمت تا سطح ۳۹۲.۲۰ دلار خواهیم بود. این محدوده سطح حمایتی مهم برای بایننس کوین است. در صورت موفق‌نبودن گاوها در حفظ آن، این جفت ارز تا محدوده ۳۳۰ دلار نزول خواهد داشت.

همچنین شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز وارد محدودهٔ اشباع فروش شده است که نشان‌دهندهٔ تمایل بیشتر معامله‌گران به فروش در کوتاه‌مدت است. باتوجه‌به این شرایط روند قیمتی بایننس کوین می‌تواند تا چند روز در همین محدوده ادامه داشته باشد. شکست قیمت و بسته‌شدن آن بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA-20، خط آبی در تصویر) در ۴۹۲ دلار می‌تواند موجب تغییر این روند و آغاز برتری گاوها در بازار باشد.

  • مقاومت‌ها: ۴۳۵.۳۰ – ۴۹۲
  • حمایت‌ها: ۳۹۲ – ۳۳۰

منبع: ارز دیجیتال

#ارز   #ارز_دیجیتال     #بایننس_کوین  #تحلیل_تکنیکال_ارزهای_دیجیتال

آموزش ارزهای دیجیتال : https://kargozari.org/2021/08/04/arzedigital-edu

صرافی های برتر ارز دیجیتال : https://kargozari.org/arzdigital

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *