تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین در چند روز گذشته نزدیک به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (-EMA20، خط آبی در تصویر) در ۴۴,۱۸۱ دلار معامله شده است. اگرچه گاوها نتوانسته‌اند قیمت را به بالاتر از این سطح مقاومتی برسانند، نکته مثبت این موضوع، تداوم تسلط آنها بر بازار و واگذارنکردن موقعیتشان به فروشندگان است.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ارزهای دیجیتال؛

حال اگر قیمت بیت کوین از سطح فعلی در ۴۱,۷۲۵.۹۵ دلار چرخش کند، گاوها یک بار دیگر تلاش خواهند کرد تا مقاومت‌ پیش رو در سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و مقاومت افقی در سطح ۴۵,۴۵۶ دلار را از سر راه بردارند.

اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، این جفت ارز می‌تواند به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (-SMA50، خط قرمز در تصویر) در ۴۷,۶۸۰ دلار برسد، جایی‌ که ممکن است دوباره با مقاومت شدید از طرف خرس‌ها مواجه شوند. شکست و بسته‌شدن قیمت بالاتر از این مقاومت می‌تواند این جفت ارز را به سطح قیمتی ۵۲,۰۸۸ دلار برساند.

در نقطه مقابل این نظریه، اگر قیمت بیت کوین به زیر سطح ۴۱,۷۲۵.۹۵ دلار برسد، جفت ارز بیت کوین/ تتر (BTC/USDT) می‌تواند تا سطح ۳۹,۶۰۰ دلار کاهش یابد که سطح حمایتی مهمی برای گاوها در جهت دفاع از قیمت بیت کوین است؛ زیرا در صورت شکست، فشار فروش از سوی خرس‌ها تشدید می‌شود و این جفت ارز ممکن است به‌سمت سطح ۳۰,۰۰۰ دلار سقوط کند.

  • مقاومت‌ها: ۴۵,۴۵۶ – ۴۷,۶۸۰ – ۵۲,۰۸۸
  • حمایت‌ها: ۴۱,۷۲۵.۹۵ – ۳۹,۶۰۰ – ۳۰,۰۰۰

منبع: ارز دیجیتال

#ارز   #ارز_دیجیتال     #بیت_کوین  #تحلیل_تکنیکال_ارزهای_دیجیتال

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *