بخش اول : معرفی دوره و مفهوم بلاکچین

با سلام مهدی هاشمی هستم بنده در این دوره می خواهم شما را با مفاهیم صفرتا صد ارز دیجیتال آشنا کنم . در جلسه اول می خواهیم بلاکچین را برای شما توضیح دهم: بلاکچین چیست؟ و مفاهیم مرتبط با آن چیست ؟ در جلسه دوم ما می خواهیم بدانیم بیت کوین چیست ؟ و سیستم غیر متمرکز چیست؟

در جلسه سوم می خواهیم بدانیم ارز دیجیتال چرا خلق شد اصلا مشکل چه بود ؟ مشکل پولهایی که در بانک داریم چه هستند و چرا باید به یک چنین چیزی روی بیاوریم ؟ جلسه چهارم می خواهیم به  نکات کلیدی و جالب پی ببریم یعنی فرد می گوید با کیف پولم اشتباه واریز کردم، من به عنوان کسیکه مشاوره به مردم می دهد و حالا درد دل مردم را گوش می کند که صد میلیون را به یک کیف دیگه اشتباهی واریز کردم واقعا دیگر نمی شود کاری کرد و این خیلی مبحث مهمی است.

جذابترین جلسه ای که از نظر خودم بررسی می شود جلسه پنجم است روش ها را می گوییم  ون هایتا در دو جلسه آخر می خواهیم سایتهایی را بگوییم که دامنه نوسان عجیب و غریبی دارند .  ما نیاز داریم که سنجش های مختلفی را داشته باشیم ببینیم آینده آن چطور می باشد بنابراین سایتهای خیلی زیادی را با هم می خواهیم بررسی کنیم.

 

 

بخش بعدی : انواع ارزهای دیجیتال و توضیح اصطلاح ماینینگ

 

مشاهده همه ی قسمت های آشنایی با مفاهیم ارزهای دیجیتال با مهدی هاشمی 

 

فراچارت

#آموزش_ارزهای_دیجیتال     #بلاکچین

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

آموزش ارزهای دیجیتال : https://kargozari.org/2021/08/04/arzedigital-edu

صرافی های برتر ارز دیجیتال : https://kargozari.org/arzdigital

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *