بخش هشتم: انواع کوین مارکت

با سلام و درود خدمت همه شما عزیزان با یکی دیگر از قسمتها در خدمت شما دوستان هستیم قسمتی که فکر می کنم یکی دیگر از مهمترین قسمتها میباشد. همه ی قسمتها اهمیت ویژه و خاص خودشان را دارد اما فکر می کنم که این قسمت که به بخش فاندامنتال می پردازیم و همجنین قسمتی که مربوط به مدیریت سرمایه و روانشناسی این بازار و کلا بازارهای مالی اهمیت ویژه ای دارد .

قسمت قبلی که مربوط به سایت : Trading View  بود توضیحی دادیم راجع به این مساله که به چه صورت می توانیم یک ارز را پیدا کنیم بدون اینکه نیاز داشته باشیم سیگنالش را به ما بدهد. آن فقط قسمتی از بخش تکنیکال بود و اینجا چیزی که داریم مربوط به بخش فاندامنتال است که قبلا هم گفتیم برای اینکه یک ارز بخواهد رشد کند یا صعود و یا نزولی داشته باشد سه تا عامل دارد : عامل اول عامل تکنیکال است , عامل دوم فاندامنتال و عامل سوم سنتی منتال است یا همان احساس مردم …

 

بخش قبلی: مروری بر سایت و امکانات تریدینگ ویو

بخش بعدی: نحوه مکاتبه با صرافی ها (به زودی)

 

مشاهده همه ی قسمت های فیلم آموزشی آشنایی با ارزهای دیجیتال با پارسا یوسفی

 

فراچارت

#آموزش_ارزهای_دیجیتال  #ارز_دیجیتال #صرافی

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

آموزش ارزهای دیجیتال : https://kargozari.org/2021/08/04/arzedigital-edu

صرافی های برتر ارز دیجیتال : https://kargozari.org/arzdigital

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *