تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت کوین (BTC)

خریداران بیت کوین قیمت این ارز دیجیتال را برای چند روز بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (SMA ۵۰ – خط قرمز در تصویر) در ۴۱٬۹۸۰ دلار نگه داشته بودند؛ اما در عبور از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) که در ۴۳٬۵۷۶ دلار قرار دارد، ناموفق ظاهر شدند و می‌شد از همین موضوع نتیجه‌گیری کرد که فشار فروش با اوج‌گیری قیمت بیشتر می‌شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ارزهای دیجیتال

شتاب نزولی قیمت روز گذشته و بامداد امروز تشدید شد و بیت کوین به زیر سطح میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه سقوط کرد و در ادامه حمایت روانی ۴۰٬۰۰۰ دلار هم شکسته شد. قیمت اکنون مجدداً به بالای سطح ۴۰٬۰۰۰ دلار بازیابی شده است؛ اما همچنان این احتمال وجود دارد که بیت کوین تا حمایت کف کانال صعودی روی نمودار سقوط کند. خریداران هم باید با تمام وجودشان از حمایت کف این کانال دفاع کنند.

شیب نزولی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و قرارگرفتن شاخص قدرت نسبی (RSI) در ناحیه منفی، به این معنی است که فروشندگان دارند یک‌بار دیگر کنترل بازار را در دست می‌گیرند. عبور از مقاومت میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه می‌تواند این چشم‌انداز نزولی را باطل کند و پس از آن می‌توانیم برای بازگشت بیت کوین به ۴۵٬۴۰۰ دلار امیدوار باشیم.

  • مقاومت‌ها: ۴۵٬۴۰۰
  • حمایت‌‌ها: ۴۰٬۰۰۰

 

منبع: ارز دیجیتال

#ارز   #ارز_دیجیتال     #بیت_کوین    #تحلیل_تکنیکال_ارزهای_دیجیتال

خریداران بیت کوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *