وصنعت

مهم برای #وصنعت
پیرو آگهی مزایده عمومی روز چهارشنبه مورخ ۱۱ر۳ر۱۴۰۱ منتشره در روزنامه دنیای اقتصاد مبنی بر فروش تعداد ۰۰۰ر۹۸۶ر۳ سهام شرکت استخراج مواد اولیه شیشه (سهامی خاص) (شامل ۱۹/۹۳ درصد از کل سهام) ؛ جلسه بازگشایی ساعت ۱۵ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۲۵ برگزار و نفرات پیشنهاد دهنده به شرح ذیل اعلام قیمت خرید نمودند : ۱- شرکت نفیس شیشه به شماره ثبت ۳۳۲۲۸۱ با قیمت پایه پیشنهادی به عدد ۰۰۰ر۰۰۰ر۰۰۰ر۶۰۰ ریال ۲- شرکت شیشه قزوین به شماره ثبت ۱۰۱۶۴ با قیمت پایه پیشنهادی به عدد ۰۰۰ر۰۰۰ر۰۰۰ر۴۰۰ ریال سپس در همان روز جلسه بازگشایی پاکات، با توجه به محدودیت های اساسنامه ای شرکت استخراج شیشه ، به هیات مدیره شرکت استخراج شیشه نتایج بازگشایی پاکات اعلام گردید تا در صورت تمایل به خرید سهام مورد مزایده به مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال، ظرف مهلت ۲۰ روزه درخواست خود را ارسال فرمایند که نهایتاً در تاریخ ۱۴ر۴ر۱۴۰۱ نامه درخواست شرکت شیشه قزوین واصل گردید و با توجه به اعلام خرید سهام مورد مزایده به مبلغ بالاترین پیشنهاد دهنده و الزام اساسنامه در اولویت قرار دادن شرکا در انتقال سهام؛ در نهایت واگذاری سهام شرکت استخراج شیشه به شرکت شیشه قزوین نهایی گردید .

خکاوه

شفاف سازی #خکاوه
پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر انعقاد قرارداد فروش ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس ديزلي شهري به استحضار می رساند که تا تاريخ اين نامه مذاکرات نهايي نگرديده و قطعي شدن فرايند براي اين شرکت محرز نگرديده است، بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می شود

کقزوی

#کقزوی در فروردین ۹۰۴ میلیارد ریال فروش داشت و اردیبهشت۱۰۰۹ و خرداد ۱۴۲۸ میلیارد ریال و در تیر با کمی افت ۸۳۳ میلیارد ریال بود
جمعا ۴ ماهه ۴۱۷۶ میلیارد ریال شده مدت مشابه قبل این عدد ۱۹۷۴ میلیاردریال بود

کهمدا

#کهمدا در ۱۲ماهه ۱۲۹۶ ریال و ۹ماهه ۹۹۶ ریال ، ۶ماهه ۶۸۸ و ۳ ماهه ۲۹۷ ریال سود به ازای هر سهم محقق کرده است
در۳ماهه ۱۰۳۳ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۸۵۴ میلیارد ریال سود خالص دارد.
در ۶ماهه ۲۰۲۸ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۶ماهه ۱۹۸۱ میلیارد ریال بود.
در ۹ماهه ۳۱۳۸ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۲۸۶۷ میلیارد ریال سود خالص دارد
در ۱۲ماهه سود عملیاتی ۴۱۶۳ میلیارد ریال و سود خالص ۳۷۲۹ میلیارد ریال بوده است

آریان

افزایش سرمایه در #آریان
پیرو تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده
مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ مبنی بر تصویب افزایش سرمایه از مبلغ ۱۹,۸۱۷,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۶۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ،سود انباشته ،سایر اندوخته ها به منظور مشارکت در افزايش سرمايه شرکتهاي سرمايه پذير و اصلاح ساختار مالي ، هیئت مدیره در نظر دارد نسبت به انجام مرحله دوم افزایش سرمایه از مبلغ ۴۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۶۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سایر اندوخته ها به منظور مشارکت در افزايش سرمايه شرکتهاي سرمايه پذير اقدام نماید.

ارفع

#ارفع احتراما پيرو نامه شماره ۶۰۱۴۵۴۲ مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۱۵ شركت آهن و فولاد ارفع، مبني بر توقف توليد واحد فولادسازي به استحضار مي­ رساند، طبق برنامه ريزي­ هاي صورت گرفته اجراي طرح مورد نظر انجام گرديد و از تاريخ ۱۴۰۱/۰۵/۳۰ واحد فولادسازي شروع به فعاليت مجدد مي ­نمايد.

رمپنا

گزارش #رمپنا آماده نبود و مجمع لغو شد
پیرو آگهی منتشره در تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۲۰ در خصوص دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه راُس ساعت ۱۰:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ به اطلاع میرساند مجمع عمومی عادی سالیانه در تاریخ مذکور برگزار نمی گردد و تصمیم گیری در خصوص دستور جلسات ذیل به مجامع بعدی که تاریخ آن متعاقباً اعلام میگردد موکول گردید

شکام

#شکام افزایش قيمت ۱۱۵ درصدي محصول مترونیدازول طبق نامه شماره ۶۶۵/۴۵۷۱۰ مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ سازمان غذا و دارو . محصول مترونیدازول حدود ۱٫۴ درصد فروش شرکت مي ياشد.
کاهش قيمت ۲۸ درصدي محصول آسپرین طبق نامه شماره ۶۶۵/۴۵۷۱۰ مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ سازمان غذا و دارو . محصول آسپرین حدود ۰/۰۹ درصد فروش شرکت مي ياشد.

تاصیکو

فوری #تاصیکو ۱۳۰۰ ریال تقسیم کرد

فولاد

مهم برای #فولاد پیرو گزارش منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر قرائت گزارش تحقيق و تفحص در صحن علني مجلس به استحضار می رساند پيرو شفاف سازي مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۲۹ اين شرکت در خصوص انتشار متني در شبکه هاي مجازي، تحت عنوان گزارش تفصيلي تحقيق و تفحص از فولاد مبارکه مواردي را به شرح زير به استحضار مي رساند: ۱- با پيگيري انجام شده از هيأت تحقيق و تفحص ، گزارش منتشر شده در شبکه هاي مجازي از طريق مرجع رسمي (مجلس شوراي اسلامي) انتشار نيافته ولذا قابل استناد نيست. با اين وجود موضوع تخلفات اشاره شده در متن گزارش انتشار يافته که توسط مديران قبلي انجام شده صرفاً متوجه اشخاص موصوف در گزارش بوده و از طريق مراجع قضائي قابل پيگيري مي باشد. ۲- با عنايت به حساسيت سهامداران شرکت و فعالان بازار سرمايه به اطلاع مي رساند، که تيم مديريتي جديد شرکت از ابتداي فعاليت اهتمام جدي بر رفع اشکالات داشته و با انجام اصلاحات لازم در ساختارها و روش ها و همچنين با انتخاب مديران کارآمد و متعهد توانسته است اقدامات موثري در راستاي فعال کردن طرح هاي توسعه و کسب نتايج درخشان در عملکرد هاي کمي، کيفي و مالي شرکت بردارد.

ثغرب

#ثغرب پیرو استراتژی و برنامه¬ریزی صورت گرفته در خصوص شروع مجدد و توسعه فعالیت¬های شرکت در حوزه نمایندگی ارومیه و طرح و بررسی گزینه¬های متنوع سرمایه¬گذاری و رایزنی جهت جلب مشارکت بخش دولتی و مدیریت شهری و پس از برگزاری جلسه مورخه ۲۵/۰۲/۱۴۰۱ در سطح معاونت هماهنگی امور عمرانی استان آذربایجان غربی و با حضور شهردار ارومیه و ارائه فهرست پروژه¬های مشارکتی شهرداری ارومیه ، موضوع مشارکت و سرمایه¬گذاری در قطعه زمین واقع در بلوار البرز ارومیه به مساحت ۳۱۸۴۶ و با استعداد ۷۰۰ واحد مسکونی پس از طرح و بررسی¬های اولیه در حوزه امکان-سنجی منتخب و جهت ادامه روند نهایی تصمیم¬گیری در خصوص آن منجر به عقد تفاهم¬نامه فی¬مابین شرکت و شهرداری ارومیه گردید

غاذر

#غاذر درراستای مفاد دستورالعمل افشاء اطلاعات شرکتهای ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار، به اطلاع می رساند طی مذاکراتی که با شرکت پخش قاسم انجام گردیده است و منجر به تفاهم فی مابین شده است، که با شروع به همکاری با شرکت پخش قاسم ، فروش و پخش محصولات افزایش خواهد یافت. تاثیر این تغییر در میزان فروش و درآمد و EPS درگزارشات آتی منعکس میگردد . لذا جهت اطلاع سهامداران محترم در سامانه کدال منتشر میگردد.

فارس

#فارس سرمایه را ثبت کرد
با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-00A-252 مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۲۸۷,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۴۸۹,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۲۰۲۵۰۰۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۳۰ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

ونیکی

مديريت سرمايه گذاري ملي ايران از زیر مجموعه های #ونیکی در ۹ ماهه به سود خالص ۱۵۸۹ میلیارد ریالی رسیده است.

#کدال_نگر

بتا سهم

وصنعت وصنعت وصنعت وصنعت وصنعت وصنعت وصنعت وصنعت وصنعت وصنعت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *