بخش ۴۶ : مخصوص کریسمس

این دوره آموزشی فانتوم تریدینگ با تلاش تیمی از منتورهای مختلف شکل گرفته که از شاگردان مایکل هادلستون Michael J. Huddleston (مدرس و ایجاد کننده سبک پرایس اکشنی ICT) بودند. سبک ICT یکی از ساده ترین و کاربردی ترین نگاه ها رو به بازار دارد و از شاخه های اسمارت مانی است که سعی در شناخت و دنبال کردن جریان نقدینگی بازار دارد.

دوره فانتوم یک دوره مبتنی بر پرایس اکشن است که مفاهیم سبک ICT  را با تغییر و اضافاتی باز نویسی کردند.

ساختار بازار در فانتوم تریدینگ:

به نظر بنده با تجربه ی چندین ساله در فضای تریدری مهم ترین مفاهیم بازار به جز تکنیکال کلاسیک که پایه ی تمام مفاهیم تکنیکال است، مفهوم ساختار بازار و مفهوم فرکتال می باشد. از آنجایی که این سبک برگرفته از آموزه های ICT است، دید بسیار خوبی از ساختار بازار را به بیننده انتقال می دهد و بیننده می تواند با استفاده از مفاهیم کاملا قانون مند فانتوم در مورد ساختار در طول زمان تسلط خوبی بر ساختار مارکت پیدا کند. همچنین دید مربی فانتوم کاملا فرکتال بوده و استفاده ی درستی از مولتی تایم بازار را ارائه می دهد.(فراچارت)

 

 

 

بخش قبلی : پوند دلار با البرت برگز

 

مشاهده همه ی قسمت های دوره آموزشی فانتوم تریدینگ با دوبله مهران زارعی

 

فراچارت

 

#آموزش     #تحلیل_تکنیکال      #فانتوم_تریدینگ

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *