شاخص به نزدیکی ابرکانال ۵۰۰هزار واحدی رسید

به گزارش تجارت‌نیوز، در نخستین دقایق معاملات بازار سهام روز یکشنبه، از رفتارهای هیجانی سهامداران کاسته شده و بازار مجددا در مسیر صعود قرار گرفته است.

در معاملات اول وقت امروز شاخص کل با بیش از ۱۴هزار واحد رشد وارد سقف تاریخی ۴۹۶هزار واحدی شد.

سه نماد فملی، فولاد و پارس به ترتیب با ۷۰۳، ۶۸۵ و ۶۳۹ واحد، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

همچنین نمادهای اخابر، وغدیر و تاپیکو نیز با صف‌های خرید سنگین تاثیری بیش از ۴۰۰واحدی بر شاخص را به ثبت رساندند.

در آغاز معاملات امروز از میان ۵۸۷نماد فعال بازار سهام تنها ۳۸نماد (۶درصد) در محدوده منفی معامله می‌شوند که نشان از عطش سهامداران برای خرید سهام بوده است.

تجارت نیوز

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

شاخص به نزدیکی ابرکانال ۵۰۰هزار واحدی رسید به گزارش تجارت‌نیوز، در نخستین دقایق معاملات بازار سهام روز یکشنبه، از رفتارهای هیجانی سهامداران کاسته شده و بازار مجددا در مسیر صعود قرار گرفته است. در معاملات اول وقت امروز شاخص کل با بیش از ۱۴هزار واحد رشد وارد سقف تاریخی ۴۹۶هزار واحدی شد.
سه نماد فملی، فولاد و پارس به ترتیب با ۷۰۳، ۶۸۵ و ۶۳۹ واحد، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.همچنین نمادهای اخابر، وغدیر و تاپیکو نیز با صف‌های خرید سنگین تاثیری بیش از ۴۰۰واحدی بر شاخص را به ثبت رساندند.در آغاز معاملات امروز از میان ۵۸۷نماد فعال بازار سهام تنها ۳۸نماد (۶درصد) در محدوده منفی معامله می‌شوند که نشان از عطش سهامداران برای خرید سهام بوده است. در آغاز معاملات امروز از میان ۵۸۷نماد فعال بازار سهام تنها ۳۸نماد (۶درصد) در محدوده منفی معامله می‌شوند که نشان از عطش سهامداران برای خرید سهام بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *