تایید حکم ابطال واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان

رئیس کل دادگستری استان اردبیل: طبق اطلاع حکم هیئت داوری در تائید ابطال واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان امروز مجددا در دادگاه نیز با ادله قوی تایید شد.(بتا سهم)

نبض بازار

در معاملات روز جاری ارزش معاملات خرد با رشد ۱۸ درصدی نسبت به روز گذشته، ۷۵۰۰ میلیارد تومان به ثبت رسید که بیشترین سطح در هفته جاری است…همفکران

گفت‌وگوی بایدن و مکرون درباره ایران

🔹«امانوئل مکرون» رئیس‌جمهور فرانسه و «جو بایدن» رییس جمهور منتخب آمریکا روز سه‌شنبه در تماسی تلفنی درباره موضوعات مختلف از جمله برنامه هسته‌ای ایران گفت‌وگو کردند/ فارس

مجوز افزایش سرمایه ۹۰۰ درصدی #کاما از محل سود انباشته صادر شد

دو تصمیم مهم جلسه مشترک دولت و مجلس برای تقویت بورس

🔹تخصیص بخشی از منابع صندوق توسعه ملی برای تثبیت بازار سرمایه امروز محقق شد.
🔹همچنین مقرر شد از منابع سازمان بورس برای بازارگردانی به صندوق تثبیت بازار سرمایه واریز شود.(بتا سهم)

مایک پامپئو: قدرت با آرامش برای یک دوره دیگر به دولت ترامپ منتقل خواهد شد!

🔹وزیر خارجه آمریکا در پاسخ به سئوالی درباره اینکه آیا وزارت خارجه با تیم انتقال قدرت جو بایدن در تماس است گفت: «انتقال قدرت، با آرامش به دولت دوم ترامپ انجام خواهد شد.»(فارس)

اعلام آمادگی جوبایدن برای همکاری در خصوص پرونده هسته ای ایران

جو بایدن، رئیس جمهوری منتخب آمریکا، روز سه شنبه ۲۰ آبان به صورت تلفنی با رهبران کشورهای فرانسه، آلمان و ایرلند و همچنین نخست وزیر بریتانیا به طور جداگانه گفت‌وگو کرد.
در بیانیه دفتر انتقالی رئیس جمهوری بایدن و هریس آمده استَ،: او (جو بایدن) همچنین آمادگی خود را برای همکاری مشترک در خصوص چالش‌های جهانی، از جمله امنیت و توسعه در آفریقا، درگیری‌ها در اوکراین و سوریه و برنامه هسته‌ای ایران اعلام کردبتا سهم)

فائوچی: واکسن کرونا آوریل ۲۰۲۱ در اختیار همگان قرار میگیرد

مدیر موسسه بیماری‌های عفونی آمریکا خبر داد انتظار دارد که واکسن کرونا آوریل سال ۲۰۲۱ (فروردین ۱۴۰۰) در اختیار همگان قرار گیرد.(بتا سهم)

وهور

وهور توضیح داده است پس از مشخص شدن برنده مزايده فروش سهام شرکت گهر انرژي سيرجان و افشا از طريق سامانه کدال، مراحل انعقاد قرارداد شروع و در تاريخ ۹۹/۰۸/۱۹ قرارداد منعقد گرديد. حدود ۷۰۰ میلیارد تومان سود از محل واگذاری شناسایی می شود(بتا سهم)

سرخوشی ناشی از بازگشت بایدن به برجام باعث خواهد شد تا انجام اصلاحات ساختاری در اقتصاد ایران کندتر شود

🔹️دکتر مهدی موحدی، اقتصاددان و عضو هیات علمی دانشگاه شاهد تاثیرات واقعی حضور بایدن در کاخ سفید را بر اقتصاد ایران بررسی کرد
🔹️وی در این فایل صوتی استدلالهایی می آورد که نشان می‌دهد دولت روحانی بشدت علاقمند است که هر طور شده با بایدن مذاکره کند.
🔹️ او می‌گوید اغلب بيماری هایی که اقتصاد ایران اکنون با آن روبروست ربطی به خارج ندارد
🔹️دکتر موحدی با ارائه مصادیقی می‌گوید آیا اینکه کمتر از ۵۰ درصد بودجه عمومی دولت وابسته به مالیات است یا قاچاق ۲۵ میلیارد دلاری در هر سال، و یا فرار مالياتی ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی و… ربطی به تحریم و سیاست خارجی دارد؟ (اخبار بورس)

نشست مهم مجلس و دولت درباره بورس/ قالیباف: وضعیت بورس خوب نیست؛ مردم باید پاسخ اعتمادشان را بگیرند

وزیر اقتصاد و رئیس سازمان بورس در جلسه‌ای مشترک با رییس مجلس و رییس کمیسیون اقتصادی، پرونده بورس را باز کرده و درباره مشکلات و راه‌حل‌های آن گفت‌وگو و تصمیم‌گیری کردند.

قالیباف در این جلسه گفت: مردم باید پاسخ اعتماد خود به بورس را بگیرند. وضعیت فعلی این بازار اصلا مورد قبول نیست و باید این رویه اصلاح شود.

باید اعتماد به بازار برگردد همچنان که مردم با ترغیب دولت سرمایه خود را به این بازار آوردند، پاسخ اعتماد خود را هم باید بگیرند (فارس)

 

 

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *